gerrit B Geplaatst: 23 december 2005 Geplaatst: 23 december 2005 De gym vereniging heeft hier volgende week een uitvoering in het kader van gezond bewegen en om kinderen tot bewegen aan te zetten is er een groot springkussen ed. geregeld. Alleen werkt de ventilator niet goed. Volgens de handleiding moet je de snelheid kunnen regelen tussen de 10 en 70 Hz maar zodra ik boven de 59 kom valt de frequentie regelaar (een Samco QS-1.5K) in storing en geeft de melding CO 1 (knippert) en gaat het ledje voor mon en prog knipperen Wie weet wat dit kan zijn en hoe dat eventueel te verhelpen is, want als ik hem gewoon op 56 instel dan blaast hij gewoon door, maar is er onvoldoende lucht om het kussen voldoende stevigheid te geven suc6 gerrit B zondag? nee dan kan ik niet dan ben ik vissen
trust Geplaatst: 23 december 2005 Geplaatst: 23 december 2005 Probeer het eens Hier Het verschil tussen theorie en praktijk is mijn uitdaging . Octagon SF8008 4K Edision Primo IP S2 Dr.HD F16 1.8 m ChannelMaster Offset in tuin 53º E - 45º W Jaeger SMR 1224 Usals met 5 Lnb wisselaar 2x Ka - Ku - C band Lin / Circ 1.2 m Echostar Offset aan schuur 53º E 34.5 W Twoteck Twinrotor met 3 Lnb wisselaar Ku - Ku low - Ka
veda Geplaatst: 24 december 2005 Geplaatst: 24 december 2005 Dit is duidelijk een exotisch type (Verre Oosten). Doet het probleem zich ook voor als de motor is afgekoppeld ? Indien ja dan is het regelaartje defect Kan de frekwentieregelaar genoeg stroom geven (> nominale stroom van de motor). Is de motor correct aangesloten ? Wat staat er op het kenplaatje van de motor ?Misschien moet er een parameter aangepast worden (menu) Spijtig dat je de motor (3 fasig) niet direct op het net (mono)kunt hangen, alhoewel het volgens een itialiaanse internetsite om een mono in / mono uit zou gaan (uitzonderlijk) en dan mag het geen probleem zijn, tenzij er natuurlijk iets met de motor is. mvg en succes gewenst, Dany
gerrit B Geplaatst: 24 december 2005 Auteur Geplaatst: 24 december 2005 Hij wordt juist gebruikt in een 1 fase regeling. De regelaar is een type tot 1,5Kw en de aangesloten motor is ook 1,5 Kw. Het apparaat heeft altijd zo gewerkt dus ik ga ervan uit dat dat geen probleem hoeft te zijn. Ik denk zelf ook dat het ergens een instelling is, maar zonder handleiding kom je niet zo ver. Ik ben zelf zo ver dat ik de leverancier heb weten te achterhalen en de regelaar staat ook op hun website <a href="www.sanken-ele.co.jp/en" target="_blank">fabrikant</a> vermeld, maar ik kan daar geen handleidingen vinden, er staat alleen neem kontakt op. Maar als ik zie waar ze allemaal vestigingen hebben dan moet deze regelaar toch wel vaker gebruikt worden. suc6 Gerrit B zondag? nee dan kan ik niet dan ben ik vissen
veda Geplaatst: 24 december 2005 Geplaatst: 24 december 2005 Heb je al eens geprobeerd om de motor direct op het net te laten lopen ? Heb nog eens op internet gezocht naar een handleiding, zonder succes In het menu staat hij waarschijnlijk op economy mode ; probeer eens de lineaire mode met boost (IR compensatie) mvg, Dany
gerrit B Geplaatst: 24 december 2005 Auteur Geplaatst: 24 december 2005 ik heb het hele menu al doorgespit en kom van alles tegen maar ik weet niet wat het betekend. stap ik door het menu dan zie ik AU1, AU2, AU3,CNOd,FNOd,FNSL, FN, typ, Fr, ACC, dec, FH, UL, LL, uL, Pt, ub, OLn, Sr1, Sr2, Sr3, Sr4, Sr5, Sr6, Sr7, F en Gru En natuurlijk kun je onder elke parameter weer instellingen uitvoeren. Van de leverancier waar de spullen gekocht zijn hebben ze alleen een soort stappenplan gekregen waarmee de regelaar is in te stellen. Met de optie F (de op een na laatste) wordt een waarde 700 ingevoerd en met LL wordt een waarde ingesteld van 10 en dan wordt gesteld dat de regelaar is te regelen tussen de 10 en 70 Hz. Maar ik verwacht dat er iemand met het invoeren van de waardes per ongeluk ergens een verkeerde waarde heeft ingevoerd en dat het daarom niet meer werkt. De vraag is alleen welke waarde? en hoe kun je dat weer resetten, of evt terug naar de fabrieksstand oid. suc6 gerrit B zondag? nee dan kan ik niet dan ben ik vissen
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen