Gast Geplaatst: 18 maart 2002 Geplaatst: 18 maart 2002 Nog een poging Heb een mm9800 met een freecam F2-b018 met fun 5in1 Krijg alle zenders ook de gecodeerde maar als ik op een gecodeerde franse zender schakel,vraagt hij om een smartcard Weet dit nou echt niemand
Gast Geplaatst: 18 maart 2002 Geplaatst: 18 maart 2002 Hoi, Ik ga vanuit dat je een van de nieuwe 5in1 files gebruikt? Nou als je de goede v18 jouw Freecam mee geflasht hebt dan het probleem ligt bij de Nokia zelf en niet bij de FC2-018 of Fun, maar om zeker van te zijn dat het een software probe van die Nokia is gebruik dan een werkende card -kijk of je eentje kunt lenen/bedoel ik met die kanalen mee- om jouw Nokia en FC2-018 mee te testen en op die manier kom je van zelf erachter! Ps: dat ding is traaag nie? Groeten.
dighunter Geplaatst: 18 maart 2002 Geplaatst: 18 maart 2002 Ik gebruik ook de freecam F2-b018 met fun 5in1 maar dan wel op een HUMAX 5100. De franse C's in s*ca gaan wel open op uitzondering Cartoon. De TPS'sen echter echter niet. Heeft iemand deze werkend? ================================================== Hoe meer je weet, hoe meer je weet dat je niets weet!
Aanbevolen berichten