Gast Geplaatst: 24 december 2005 Geplaatst: 24 december 2005 Hoi, Kan iemand me advies geven omtrent het kiezen van een besturingssystem voor een PDA. Bijvoorbeeld een pda met PALM os 5.4.x (TX of lifedrive) of Windows mobile (Siemens of hp of ....)? Ik wil dat ding graag gebruiken om te internetten, agenda en navigatie Ik zet mijn vraag hier maar even neer omdat er niet een specific PDA branch is Thanks PAtrick
Gast Geplaatst: 25 december 2005 Geplaatst: 25 december 2005 Hallo Patrick Ik zou voor een PDA met windows besturing gaan met bijvoorbeeld TOMTOM als navigatie.(maar dat is een persoonlijke mening) Kijk ook eens op: http://www.pocketinfo.nl/ daar is een heel goed forum waar je een heel hoop te weten kan komen. Maar let wel op dat je geen vragen stelt over een illegale versie van TOMTOM want dan knikkeren ze je er gelijk vanaf!! groeten javds
Psychosammie Geplaatst: 28 december 2005 Geplaatst: 28 december 2005 PALM gaat er volgens mij uit. Voor Windows is meer software keus. Navigatie is leuk. Agenda zit er standaard bij. Internetten op een PDA is zinloos. Scherm is te klein en je hebt voorr PDA geoptimaliseerde sites nodig. Resistance is futile you will be assimilated Those who would give up essential liberty, to purchase a little temporary safety, deserve neither liberty nor safety. Benjamin Franklin (1706-1790) Mijn vrijheid eindigt niet waar jouw angst begint!
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen