Ga naar inhoud


Casema Dbox2 Kanaalscan


Gast Pekka

Aanbevolen berichten

Ik heb al aardig zitten zoeken, maar nu lukt 't me nog niet.

Sagem Dbox2, Casema Utrecht, Next Generations IMG erin, (1 x Intel, Avia 600), heb er nieuwere cables.xml en scan.conf inzitten in /var/tuxbox/config (rechten op 777), maar hij wil nig steeds geen kanalen scannen.

Heeft iemand een idee, graag hulp gewenst, alvorens ik de Multicam uit m'n Sagem DBox2 SAT uitbouw en in deze stop voor m'n officiele Irdeto-2 kaart.

Eerst ff kijken wat er nog te zien is.... oftewel, graag hullp....

 

Greetz,

Pekka

Link naar reactie
Delen op andere sites


Ten eerste, een multicam heb je niet nodig voor een kanaalscan. Verder, ik had geen enkel probleem met de kanaalscan. Ik heb de cables.xml van Big M gebruikt en in de scan.conf van mijn Sportster image alleen even de "Kabel Deutschland" vervangen door Casema. Files zijn geattached.

 

In Sportster moest ik trouwens nog /var/tuxbox/config/zapit/myservices.xml verwijderen. Die staat vol met allerlei Duitse kabel zenders die bij een scan niet verwijderd worden.

1046641-CasemaCablesxml.zip

Link naar reactie
Delen op andere sites

Kanaalscan is inmiddesl gelukt. Allereerst heb ik even de Sportster Pro erop gezet, daarna scan.conf en cables.xml in /var/tuxbox/config gezet, toen ging de scan goed.

Aangezien ik meer van Next-Generations hou heb ik daarn amet Zapit m'n eigen nieuwe kanalenlijst op de pc bewaard, vervolgens NG IMG erop, met zapit weer kanalen terug en kijken maar.

't valt me wel op dat er niet veel open gaat....

Is alles behalve zeg maar NL1,2,3, RTL4,5,7, SBS6, Yorin, Net5 en Talpa dicht=

 

Ik het camd3 draaien, crypt-info zegt ook Viaaccess, maar weinig meer openen. Iemand hier meer ervaring mee=

 

Greetz,

Pekka

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...