Spiderman1974 Geplaatst: 25 december 2005 Geplaatst: 25 december 2005 Hallo Mensen, Ik heb een Media Center pc ( Fijitsu Siemens Scaleo super klein model) en Dreambox 7020 en een XBox 360. Ik weet dat ik via een extender Media Center kan oproepen via de XBox. Maar wat ik graag wil is het volgende. Ik wil via mijn Media Center 2005 kunnen kijken en opnemen van de Dreambox...Ook HDTV. Eventueel zou ik dit via de XBOX 360 kunnen bedienen maar weet niet of dit mogelijk is. Hebben jullie misschien een goed idee hoe ik een en ander kan configureren zodat ik via mijn media center kan kijken en opnemen van mijn Dreambox incl. HDTV. Of is er een beter pakket dan Windows Media Center 2005 die dit wel mogelijk maakt? Greetz, Spiderman DM800HD ~ OpenPLi DM7000 ~ OpenPLi DM500C ~ OpenPLi WafeFrontier T55 13* - 19,2* - 23,5* - 28,2*
NEO_X Geplaatst: 26 februari 2006 Geplaatst: 26 februari 2006 dreambox kan volgens mij geen hdtv en ik d8 maar dat moet ik dus ook nog testen dat je je dreambox als settop box kan aansluiten op je mce bak alleen de 360 kan geen gewoon beeld geven via de extender wel divx heb ik ergens gelezen is een truukje mee uitgehaald moet je dus je bestanden gaan converteren naar divx ik heb zelf ook een 360 en een mediacenter waarom wil je je mediacenter niet gebruiken voor dit alles en je 360 puur voor het gamen houden ????? het is een feit dat een koe meer schijt dan een geit want had die geit dit geweten had ie vast meer dan die koe gescheten
Spiderman1974 Geplaatst: 28 februari 2006 Auteur Geplaatst: 28 februari 2006 Dat is inderdaad een optie, ik dacht alleen als ik het via de 360 laat lopen dan heb ik alles in een. Maar wat niet kan, kan niet......bedankt voor de info. Greetz, Spiderman DM800HD ~ OpenPLi DM7000 ~ OpenPLi DM500C ~ OpenPLi WafeFrontier T55 13* - 19,2* - 23,5* - 28,2*
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen