Ga naar inhoud


TF5510PVR : Heractiveren smartcard lukt niet


Jürgen

Aanbevolen berichten

Omdat ik de maandelijkse update van CD heb gemist moet ik mijn smartcard opnieuw laten activeren. Tot nu deed ik dit altijd succesvol via de site van CanalDigitaal.

Sinds kort is echter de site van lay-out gewijzigd en nu ondervind ik bij het heractiveren het volgende probleem:

In het menu-item 'heractiveren smartcard' wordt gevraagd om de onderstaande beveiligingscode in het onderstaande vak te typen.

Tot voor kort kreeg ik inderdaad een beveiligingscode te zien maar nu is dit niet meer het geval. Waar de beveiligingscode zou moeten staan staat nu een vakje met een rood kruid erin. Ongetwijfeld zal dit probleem met mijn browserinstellingen samenhangen. Ik heb al e.e.a. geprobeerd echter zonder succes. Ook op mijn notebook functioneert het niet meer terwijl ik daar veel minder beveiligingsmaatregelen heb genomen.

Ik gebruik o.a. Microsoft AntiSpyware maar dat gebruikte ik voordien ook al.

Weet iemand hoe ik dit probleem kan oplossen?

Jürgen

MacBook Air M2 2022 - iPad Air 2021 - Iphone XR - Apple TV 4 2021

Link naar reactie
Delen op andere sites


wat heeft dit met Topfield te maken??????????????

 

bij mij kan ik het gewoon opvragen maar heb het niet nodig!!

Mvrgr Sigma

DM8000HD-PVR/DvD_DM7020HD-V2_DM800Se-V2_DM525

Harddisk Samsung 2TB__Tuner A :draaibaar Tuner B :vast Tuner C Tuner D

Vantage 8000 S TWIN HDTV PVR

Link naar reactie
Delen op andere sites

Citaat:
wat heeft dit met Topfield te maken??????????????

bij mij kan ik het gewoon opvragen maar heb het niet nodig!!

Sigma en ook PeHa,
Klopt helemaal, dit onderwerp hoort ook niet bij Topfield thuis maar ik wist ook niet zo snel waar ik het wel zou moeten onderbrengen. Mijn Topfield functioneert immers niet als mijn smartcard niet (her)geactiveerd is.
Wat mij wel een beetje tegenvalt is het antwoord dat jullie de code wel kunnen opvragen dan wel zien. Het is wel een antwoord maar niet op mijn vraag. Ik en ook een aantal andere forumleden zien de code niet en daar ligt het probleem. Ik heb de code nodig om de kaart weer te heractieveren.
Dus ik vraag mij nog steeds af wat voor instellingen in mijn IE browser nu gewijzigd moeten worden om de code wel te kunnen zien.
Ik ga de vraag wel op een ander (passend) forum plaatsen.

Aanvulling: Sinds vanmorgen is de code weer zichtbaar, waarschijnlijk heeft CD één foutje ontdekt en hersteld.

MacBook Air M2 2022 - iPad Air 2021 - Iphone XR - Apple TV 4 2021

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ter geruststelling: dit komt waarschijnlijk omdat de Topfield apparatuur (zoals mijn set, Topfield 4000 PVR 160gb)telkens zijn codes kwijt raakt. Dit wordt veroorzaakt omdat, als je een opgenomen film bekijkt die gebruik maakt van oude codes.

 

Tenminste, dit is mijn ervaring.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Rotel, Balvie,

Sorry, maar volgens mij zijn we nu echt letterlijk en figuurlijk de draad kwijt.

Wat hebben de laatste twee opmerkingen nu met mijn gestelde vraag te maken. M.n. de richting Sigma gedane opmerking heeft een nogal vreemde inhoud.

Jürgen

MacBook Air M2 2022 - iPad Air 2021 - Iphone XR - Apple TV 4 2021

Link naar reactie
Delen op andere sites

Citaat:
Ter geruststelling: dit komt waarschijnlijk omdat de Topfield apparatuur (zoals mijn set, Topfield 4000 PVR 160gb)telkens zijn codes kwijt raakt. Dit wordt veroorzaakt omdat, als je een opgenomen film bekijkt die gebruik maakt van oude codes.

Tenminste, dit is mijn ervaring.


gelul

in het eerste bericht van deze topic starter schrijft hij al dat hij de maandelijkse update heeft gemist,
wie ben jij om daar nu aan het einde van dit topic nog aan te twijfelen ?

VU+ Solo2 HD, XTrend ET 9200 , XTrend ET 4000, TF 7700hsci
 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...