flodder11 Geplaatst: 26 december 2005 Geplaatst: 26 december 2005 op sopcast p2p sportitalia beeld matig ter info Mvrgr T'is better to be thought a fool and remain silent than to open one's mouth and remove all doubt
Gast Geplaatst: 26 december 2005 Geplaatst: 26 december 2005 op tvkoo ook, maar valt af en toe weg. wel goed beeld.
Gast Geplaatst: 26 december 2005 Geplaatst: 26 december 2005 Ik zie het ook net op vi.Dat is dan snel beslist stonden ze nog te slapen bij AZ of zo?
EL PIÑO Geplaatst: 26 december 2005 Geplaatst: 26 december 2005 Citaat: Dat is dan snel beslist stonden ze nog te slapen bij AZ of zo? Bij 2-0 na negen minuten is een wedstrijd allesbehalve beslist natuurlijk. Theoretisch gezien had het na 18 minuten 2-2 kunnen staan en na 22,5 minuut 2-3. Maar kennelijk zit AZ nog vol van het kerstdiner gisteren en is Feyenoord een tukje gaan doen, want verder hebben ze niet veel gedaan.. Na jaren zonder, ben ik toch weer van plan een schotel aan te schaffen.
flodder11 Geplaatst: 26 december 2005 Auteur Geplaatst: 26 december 2005 tvkoo doet het niet erg goed bij mij. Mvrgr T'is better to be thought a fool and remain silent than to open one's mouth and remove all doubt
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen