Con Geplaatst: 26 december 2005 Geplaatst: 26 december 2005 Ik heb het lettertype gewijzigd (groter in verband met de leesbaarheid) met behulp van Winsubtitler. Nu heb ik 2 ondertitels in beeld, de originelen de gewijzigde. Althans dit geldt als ik de avi en srt afspeel op mijn pc. (voorafgaand aan het omzetten) Hoe weet ik nu vooraf welke titles omgezet worden en gebrand op dvd? Zit er in de avi ook ondertitels en zo ja, moet ik die eruit halen en waarmee? HG CC Groet, Con. Gloeiende, gloeiende, een beetje humor moet kunnen, anders ga je maar ergens anders heen.. Sinds november 2023 glasvezel via Solcon (voor het laatst). Internet/PC: modem/router Fritzbox en TP-Link accesspoint, switch (8), switch (4) PC: Intel Nuc i7 met W11. Laptop Thinkpad met W11. Asus Gigabyte Home Assistant, 20 Shelly's en 2 ESP-tjes en Zigbee.
harry37 Geplaatst: 26 december 2005 Geplaatst: 26 december 2005 Is het misschien dat je videospeler de ondertitels weergeeft maar dat ook de directshow codec (b.v. DirectVobSub) de ondertitels weergeeft? Je kan dat bij DirectVobSub zien rechtsonder in de taakbalk aan het groene-pijl-icoon. Klik dit met de rechtermuisknop en selecteer "Hide Subtitles".
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen