Ga naar inhoud


upc beeldformaten in orde?


mietde

Aanbevolen berichten

Citaat:
Volgens mij willen ze af van deze zender.
Hij staat ook nooid vermeld in een gids en word ook niet op de cabel uitgezonden rood en blauw wel.


geel, blauw en rood gaat allemaal veranderen. Sport1 en film1 worden de nieuwe titels. Sport1 is 24x7 sport, Film1 wordt 4 premium film kanalen.

xtrend 6500 320G intern / dreambox 800se, 500G intern / dreambox 500hd / azbox elite hd / Skymaster 80cm quad lnb titanium, 19,2 oost / Triax 110 , quad inverto Inverto Black Ultra lnb, 23,5 oost, inverto Inverto Black Ultra lnb, 28,2 oost / No Name 125cm single lnb black ultra draaibaar

Link naar reactie
Delen op andere sites


Bij mij hier zit er wel bijvoorbeeld een zwarte rand onder het beeld.

 

Ik heb sinds 14/1 UPC Digital. Op mijn breedbeeld tv heb ik ook die zwarte rand aan de onderkant. Dit lijkt me een fout in de mediabox. Via de kabel en mijn satellietschotel sluit het beeld keurig aan tot aan de onderkant. Schakel je over naar UPC Digital, dan is het net of het beeld aan de onderkant ongeveer 1 cm. omhoog kruipt.

 

Verder heb ik ook geregeld (vooral als ik zit te zappen) dat het geluid 'stottert' en het beeld gelijk hapert. Zeer irritant. Is dit vaak zo?

 

Groeten, Alfons

Link naar reactie
Delen op andere sites

Staat je mediabox wel afgesteld op breedbeeld?

 

Hallo Teleromeo,

 

Ja, die instelling is wel in orde. Ik heb van de week in een ander forum of nieuwsgroep (weet niet meer waar), hier ook over gelezen en daar scheen de indruk te zijn dat het alleen bij breedbeeld TV's voorkomt???

 

Die zwarte rand is bij 4:3 zowel als 16:9 uitzendingen.

 

Groeten, Alfons

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...