Volgas Geplaatst: 27 december 2005 Geplaatst: 27 december 2005 Help aub, heb geprobeert na vele goede raad hier op forum mijn 7072 te voorzien van nieuwe firmware. Eerst zoals geadviseerd lege firmware geladen. Verder kom ik niet. 7072 meld nu in display: OUT OF ORDER (;-(( Krijg met update tool geen contact meer. Wat heb ik fout gedaan?, en kan /hoe ik het oplossen? Alvst heel erg veel dank VOLGAS Als teveel mensen zeuren doet snel niemand meer iets!!!! Dus niet zeuren maar meedenken.......
Johan45 Geplaatst: 27 december 2005 Geplaatst: 27 december 2005 Hallo Volgas Geef eens wat meer informatie. !! Heb je een oslink of flash je serieel met FlashCvt. ? Vult u rustig aan !!!
Volgas Geplaatst: 27 december 2005 Auteur Geplaatst: 27 december 2005 Serieel met Flash CvT Bedankt voor de reactie.. Als teveel mensen zeuren doet snel niemand meer iets!!!! Dus niet zeuren maar meedenken.......
Gast Geplaatst: 27 december 2005 Geplaatst: 27 december 2005 Dan heb je iets niet goed gedaan, bij mijn firmware staat duidelijk een waarschuwing in rode tekst: [color:"red"] Waarschuwing: Als je serieël gaat programmeren, haal dan NOOIT de decoder uit de -SE- mode, maar programmeer direct daar achteraan de nieuwe Firmware. [/color] Klik hier om de firmware te bekijken en te downloaden Dat wordt hulp zoeken bij iemand die een OSlink heeft of er zelf 1 kopen. Grts, euromuis
Johan45 Geplaatst: 27 december 2005 Geplaatst: 27 december 2005 Of het Out off order komt door voortijdig uit SE mode te gaan valt met de gegeven info (tot nu toe) niet na te gaan. Er zijn nog veel meer redenen waardoor dit kan gebeuren. Wel zeker is dat de decoder van Volgas nu aan een oslink moet wil zijn decoder weer goed functioneren. Vult u rustig aan !!!
Volgas Geplaatst: 29 december 2005 Auteur Geplaatst: 29 december 2005 Yep, Jammer mijn eigen fout, is inderdaad uit SE gegaan en daarna kon de nieuwe firm er niet meer in. Hij gaat morgen aan de OSlink, dan komt het vast weer goed. allemaal hartelijk dank voor de antwoorden.... Als teveel mensen zeuren doet snel niemand meer iets!!!! Dus niet zeuren maar meedenken.......
JohnO Geplaatst: 30 december 2005 Geplaatst: 30 december 2005 en, werkt ie weer? Groet, John 52,44 Noord 6,53 Oost Emmen Drenthe Nederland
usefullaliman Geplaatst: 30 december 2005 Geplaatst: 30 december 2005 als je het nog niet voor elkaar hebt dan wil ik je wel helpen ,heb een oslink tot mijn beschikking en woon in gelderland. voor de rest p.m me maar. gr, "We ride together, we die together. Bad boys for life."
Volgas Geplaatst: 4 januari 2006 Auteur Geplaatst: 4 januari 2006 YEP na de OSLINK reanimatie doet alles het weer. Allemaal bedankt VOLGAS Als teveel mensen zeuren doet snel niemand meer iets!!!! Dus niet zeuren maar meedenken.......
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen