dark-angel-djin Geplaatst: 27 december 2005 Geplaatst: 27 december 2005 hoi de vraag is ik heb al amsn op men fc4 maar nu ik de nieuwere versie ( rpm ) geb gedound en geinstaleerd krijg ik nog altyd de oude versie opgestart hoe kan ik nu ams deinstaleren en dan de nieuwere versie teruginstaleren ??
dark-angel-djin Geplaatst: 27 december 2005 Auteur Geplaatst: 27 december 2005 ok heb het net gevonden yum remove amsn en dan de nieuwere versie instaleren
Gast Geplaatst: 27 december 2005 Geplaatst: 27 december 2005 Toch nog even dit, als je de cvs versie van amsn hebt, dan komt die automatisch af wanneer er een nieuwe update is op een plugin of dergelijke en of je deze dan wil installeren. (Deze zijn pas van kracht na herstarten van amsn).
dark-angel-djin Geplaatst: 27 december 2005 Auteur Geplaatst: 27 december 2005 Citaat: Toch nog even dit, als je de cvs versie van amsn hebt, dan komt die automatisch af wanneer er een nieuwe update is op een plugin of dergelijke en of je deze dan wil installeren. (Deze zijn pas van kracht na herstarten van amsn). hoe bedoel je cvs versie kan je miss wat meer uitleg geven ?? bedoel je dat je die met tarbal moet instaleren of ??
Gast Geplaatst: 27 december 2005 Geplaatst: 27 december 2005 Ik weet niet of deze in de rpms, deb,... zit. Althans in de tarball zit een auto-update file. Mss best even lezen op amsn zelf. De cvs snapshot (tarball) had deze optie alvast tijdens het ontwikkelproces. Werkte zowel voor language files als plugins, camsn.tcl,....
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen