Woaghalz Geplaatst: 27 december 2005 Geplaatst: 27 december 2005 Ik zit met het volgende ik wil de tv (philips 42PF5320/10) aansluiten op de reciever (harman/kardon avr235) maar hoe kan ik dit het beste doen en met welke kabel, heb namelijk nu de sat onvanger met 2 tulpjes op de reciever aangesloten maar ik stuur dus nu stereo in en krijg dus met een film bv niet dolby. Hoe kan ik hem het beste aansluiten zodat ik het mooiste geluid krijg. groeten woaghalz Langzaam begin ik het te snappen
Gast Geplaatst: 27 december 2005 Geplaatst: 27 december 2005 Optische kabel. Kost wel wat..... Met de satellietontvanger kun je geluid kiezen, bv Prosieben zendt een AC3 formaat mee. Is dolby surround...... Tv op receiver aansluiten heb ik geen goede ervaringen mee. Wel of geen geluid, of heel zacht..... starter
XsieniX Geplaatst: 27 december 2005 Geplaatst: 27 december 2005 Citaat: Ik zit met het volgende ik wil de tv (philips 42PF5320/10) aansluiten op de reciever (harman/kardon avr235) maar hoe kan ik dit het beste doen en met welke kabel, heb namelijk nu de sat onvanger met 2 tulpjes op de reciever aangesloten maar ik stuur dus nu stereo in en krijg dus met een film bv niet dolby. Hoe kan ik hem het beste aansluiten zodat ik het mooiste geluid krijg. groeten woaghalz Je receiver gebruik je toch voor het 5.1, of DTS gebeuren ?, waarom sluit je de tv aan op de receiver ??? De audio uit van mijn Flips TV zit op audio in van mijn receiver. Je Satontvanger moet je met een optisch kabeltje, of coaxiaal kabeltje aansluiten op de desbetreffende ingang van je receiver. Bedoel je dit ???? --Brekken en Angoan-- Dreambox 7020, Diseque 4-1, Triax 86 cm schotel op een muurbeugel.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen