Gast Geplaatst: 30 december 2005 Geplaatst: 30 december 2005 Moet je toch behoorlijk je best voor doen om de feedstangen van een channelmaster te verbuigen.
trust Geplaatst: 30 december 2005 Geplaatst: 30 december 2005 Citaat: Moet je toch behoorlijk je best voor doen om de feedstangen van een channelmaster te verbuigen. Ik heb niet ver genoeg terug gekeken , en dacht dat Alfred de topic starter was . Zijn avater , is dat een channelmaster ? zoals ik al zei : die feedstangen zien er stabiel uit . Het verschil tussen theorie en praktijk is mijn uitdaging . Octagon SF8008 4K Edision Primo IP S2 Dr.HD F16 1.8 m ChannelMaster Offset in tuin 53º E - 45º W Jaeger SMR 1224 Usals met 5 Lnb wisselaar 2x Ka - Ku - C band Lin / Circ 1.2 m Echostar Offset aan schuur 53º E 34.5 W Twoteck Twinrotor met 3 Lnb wisselaar Ku - Ku low - Ka
Gast Geplaatst: 31 december 2005 Geplaatst: 31 december 2005 @Shotfac, Om wat voor schotel gaat het eigenlijk,80cm dat kan ik wel lezen maar is ie echt rond of is het een offset?
Shotfac Geplaatst: 1 januari 2006 Auteur Geplaatst: 1 januari 2006 Citaat: @Shotfac, Om wat voor schotel gaat het eigenlijk,80cm dat kan ik wel lezen maar is ie echt rond of is het een offset? De schotel is zoals ik in plaatjes zie een offset schotel. Gr Shotfac Niet katten maar lekker satten------------------------------VU+ SOLO
Gast Geplaatst: 2 januari 2006 Geplaatst: 2 januari 2006 Dan moet het totaal geen probleem zijn en tja anders is de schotel vervormd of zo.Rest in dat geval niets anders dan een andere schotel aan te schaffen.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen