Gast Geplaatst: 6 april 2002 Geplaatst: 6 april 2002 vanmiddag de magic module aangeschaft loopt goed op de humax 5400 maar daar heb ik hem niet voor gekocht! deze loopt wel op de funcard 5in1 alleen! nee , ik wilde hem gaan gebruiken voor de manhatten 2500 goed geprogrameerd erin ....maar niks hoor! nou niks , decoderen doet ie wel irviaensec maar het beeld is niet om aan te zien of de wereld vergaat met schotel , signaal en al! zeeeeeeeer teleurgesteld oke oplossing beta7 ipvbeta 6 nou mooi niet! ben maar gaan wandelen met de hond en wacht op beta11 of 12 of 13 ........... we wachten af ! benieuwd naar andere reakties! woef!
Gast Geplaatst: 7 april 2002 Geplaatst: 7 april 2002 Ik heb vanmiddddag ook een magicmodule gehaald (waarom weet ik eigenlijk niet (heb 5400z met 2002e) echter het leek me wel leuk om te proberen, en alle mogelijkheden te bestuderen. LAden van mm ging vrij gemakkelijk, 3in1 op een fun gezet en inderdaad !!BEELD???, niet zo "super" als ik overal lees veel blokjes gamma06 en 07 met novablocker???? uitgeprobeerd echter overal hetzelfde. was dit ook bij jou in je humax groeten erik
Intersound Geplaatst: 7 april 2002 Geplaatst: 7 april 2002 Hij moet wel in het onderste slot! Ook dat geprobeerd? Dus geen kaart in je irdeto cam en geen andere CI erin behalve de MM met kaart in onderste slot succes!
Gast Geplaatst: 7 april 2002 Geplaatst: 7 april 2002 ik ga het gelijk proberen, bij jouw is het dus wel een succes? ik gebruik h5400z met hic10500 2002e, ik had inderdaad de magic M in het bovenste slot gedaan. Waarom moet hij eigenlijk in het onderste slot?? groeten erik
Aanbevolen berichten