Big fellow Geplaatst: 28 december 2005 Geplaatst: 28 december 2005 Nou ik ben een van de "gelukkige" bezitters van een xs4all VoIP nummer... Maar nu wil ik dat werkend krijgen op mijn Vigor. Echter geen geluk. Op mijn Sipura 2002 helemaal geen problemen, zelfde instellingen op mijn Vigor (met de Sipura ATA los gekoppelt) werken niet :-( Wie heeft dit al werkend? Big fellow “Success is not final, failure is not fatal: it is the courage to continue that counts.” ~ Winston Churchill
Big fellow Geplaatst: 28 december 2005 Auteur Geplaatst: 28 december 2005 Ik heb het ondertussen zover dat alles lijkt te werken... Op de site van draytek ( http://www.draytek.nl ) staat een korte uitleg hoe het zou moeten worden ingesteld. (Ik maakte de fout om bij domain alleen "xs4all.nl" in te vullen, maar die moet dus sip.xs4all.nl zijn....) (Trouwens met een telnet verbinding naar je router en dan het commando "voip debug showmsg" kan je aardig wat nuttige info zien...) Maar nu dus het volgende probleem.. Bel ik naar het nummer, dan verandert de status netjes naar ringing enzo (ik zie ook het telefoon nummer verschijnen in het status scherm van de router) maar de telefoon rinkelt niet. Ook heb ik geen kiestoon als ik de telefoon opneem.... Wie heeft dit probleem ook gehad, en hoe heb je het opgelost? Big fellow “Success is not final, failure is not fatal: it is the courage to continue that counts.” ~ Winston Churchill
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen