Snarf2000 Geplaatst: 28 december 2005 Geplaatst: 28 december 2005 Ben al een hele tijd niet meer op het Philips hoekje geweest, maar nu moet ik er eentje installeren. Nu is mijn vraag, Welke Firmware is het "beste" voor een 6073 in combinatie met 1 schotel met 2 losse LNB's voor Astra en Hotbird. Natuurlijk een Firmware met servicecard optie.(keyupdate) Welke LNB (A of moet er op de astra gericht staan. En welke positie moet deze dan in de LNB houder zijn? Dreambox7000S met amber display, 78cm Triax schotel,SG2100A rotor 4 F-connectors,10 meter kabel, satfinder en C+ abbo en nog een stuk of wat andere kaartjes en natuurlijk vrij zicht op het zuiden.
Gast Geplaatst: 28 december 2005 Geplaatst: 28 december 2005 Citaat: Ben al een hele tijd niet meer op het Philips hoekje geweest, maar nu moet ik er eentje installeren. Nu is mijn vraag, Welke Firmware is het "beste" voor een 6073 in combinatie met 1 schotel met 2 losse LNB's voor Astra en Hotbird. Natuurlijk een Firmware met servicecard optie.(keyupdate) De nieuwste firmware is de OFM (Multi 5 talen) Klik hier de bovenste regel (vaste sticky) voor FW en kanalenlijst. (voor twee lossen LNB's moet je de normale uitvoering nemen en NIET de monoblock) Citaat: Welke LNB (A of moet er op de astra gericht staan. En welke positie moet deze dan in de LNB houder zijn? LNB A = Astra (plaatsen recht op de schotel) LNB B = Hotbird Suc6 Grts, euromuis
Snarf2000 Geplaatst: 28 december 2005 Auteur Geplaatst: 28 december 2005 Alles vlekkeloos draaiend gekregen. (Had zelf nog een oslink) moest hem wel van zolder halen, maar een hobby verleer je niet (bijna niet) Thanks Euromuis. Dreambox7000S met amber display, 78cm Triax schotel,SG2100A rotor 4 F-connectors,10 meter kabel, satfinder en C+ abbo en nog een stuk of wat andere kaartjes en natuurlijk vrij zicht op het zuiden.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen