Ga naar inhoud

Nieuwe Win XP instalatie binnenkort, meteen windos2003 erop zetten?

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Ik ga binnenkort mijn pc formateren, de laatste tijd erg onstabiel, afsluitproblemen ed...wel eerst de boel backuppen, voral de afbeeldingen en mp3's, dat laatste zal een problem zijn want ik heb heeeeel veel mp3's op de hdd, dus of een dvd brander aanschaffen of veel mp3 tjes wegdoen.

Maaaarrrr...is het nu misschien om er win2003 server op te zetten, draait de meeste xp sofwtare wel op win2003? Ik speel geen spelletjes op de pc, voornamelijk fotobewerking, zo nu en dan een avi naar vcd converteren endergelijke... is w2003 veel logger als xp?

*** Humax 5400Z Loader H2.08 TOH 3.4_HoT EMU 10.0 Triax 110 STAB 120HH ***

Geplaatst:

Naar mijn mening kan je het beste XP blijven gebruiken.. 2003 Server eet meer bronnen, dus zal trager zijn op je systeem. Ik zie het voordeel ook niet van een server OS op een werkstation.. (2003 server is de opvolger van windows 2000 server, Vista wordt de opvolger van XP)

Big fellow

“Success is not final, failure is not fatal: it is the courage to continue that counts.” ~ Winston Churchill

Geplaatst:

misschien dat 2003 betrouwbaarder zou zijn...zoiets verwachtte ik al....hmmm dan maar xp er meteen goed en volledig op zetten..die teletubbies interface heb ik toch uit staan. heb de pc nu als inds de de 1e dag draaien zonder format...de xp was er door de leverancier als proef op gezet...ik vind eht altijd weer tijd kosten om de pc weer in "oude "staat" te krijgen.

*** Humax 5400Z Loader H2.08 TOH 3.4_HoT EMU 10.0 Triax 110 STAB 120HH ***

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen