Ga naar inhoud


nieuwe kanalen


Weazel

Aanbevolen berichten


Citaat:
kan een dbox2 daar mee overweg zo'n mp4 zender?
lijkt mij toch wel als zo'n standaard samsung ontvanger het kan
of is dat niet het geval?


Zo'n standaard Samsung kan er niet mee overweg, daar gaan Casema en Essent straks speciale Samsungs voor leveren.

Maar een Dbox2 met de juiste image kan best wel eens lukken als je het mij vraagt.

Na jaren zonder, ben ik toch weer van plan een schotel aan te schaffen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik denk niet (weet eigenlijk wel zeker) dat de dbox nooit mp4 zal kunnen decoden. Voor mpeg2 wordt de avia600 gebruikt. De cpu zou niet eens in staat zijn om mpeg2 te decoden. mp4 zal dan helemaal niet lukken.

Ik denk dat het wel mogelijk zal zijn om zo'n stream op te nemen, zolang de bitrate niet al te hoog is.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Citaat:
Citaat:
HDTV op mn ShowShifter! echt helemaal super

Welke DVB-C kaart met HDTV ondersteuning gebruik je in combinatie met ShowShifter?


Ik heb even navraag gedaan en er zit een 'V.H.T FireDTV OEM DVB-c' kaart in. Daar zit weer een alphaqrypt in, en daar hebben ze een externe reader in gestopt die de interne contactpunten van de cam naar buiten brengen waar ik weer mijn TV-home kaartje in gestopt heb.

‘N heel verhaal, maar het werkt perfect!

En ff terugkomen op de DBOX nee! Deze zal nooit MPeg-4 aan kunnen. De chip is er niet voor geschikt.
Een goedkoop alternatief is gewoon zo’n losse tv tuner aanschaffen en zelf een showshifter in elkaar flansen ( ja heb dr zelf geen ervaring genoeg voor, maar jullie vast wel)

Een gelukkig nieuwjaar!! Ik ga weer HDTV kijken :P
Link naar reactie
Delen op andere sites

Citaat:
ik heb ff een scan gedaan op 255 en ja hoor alle 4 de kanalen govonden én beeld.HDTV op mn ShowShifter! echt helemaal super

In een ander topic reageerde je op de Multikabel kanaal lijst. Ik neem dus aan dat je Multikabel gebruiker bent of heb ik het verkeerd? Is die 255MHz van toepassing in Multikabel gebied of geldt ie alleen in Essent gebied (moet het trouwens niet 256 ofzo zijn of is het echt 255)?
Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...