Gast Geplaatst: 27 februari 2006 Geplaatst: 27 februari 2006 Ik heb een Voicefinder AP200C. Ik heb namelijk een type 1 verbinding volgens de setup van de AP200C, en daar valt weinig in te stellen, behalve MAC-adres. Maar waar geef ik dan de servernaam aan (en hoe luidt die) en gebruikersnaam e.d.. voor Voipbuster?
Gast Geplaatst: 27 februari 2006 Geplaatst: 27 februari 2006 OP: http://www.trendtel.net/docs/gebruiksaanwijzing_voicefinder.pdf daar staat een korte Nederlandse beschrijving. Is hij wel SIP compatible?? ik kan niks vinden op de site van hun waarin het staat beschreven. (of ik heb er overheen gekeken)
Gast Geplaatst: 27 februari 2006 Geplaatst: 27 februari 2006 Wat daar staat heb ik niets aan, omdat ik geen abonnement bij hen heb. Ik moet ergens de instellingen van Voipbuster invullen, anders kan ik niet uitbellen.
Gast Geplaatst: 5 maart 2006 Geplaatst: 5 maart 2006 Wat ik dus bedoel: er staat nergens iets over SIP geschreven ook niet op de site van de fabrikant. Sorry voor mijn onduidelijkheid.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen