Gast Geplaatst: 29 december 2005 Geplaatst: 29 december 2005 ik ben al meer dan drie maanden bezig om een netwerk op te zetten maar helaas!! wat is het probleem ik kan niet meet in mijn router komen voor mijn mac adres er in te zetten .kon eerst wel maar nu niet meer,wie heeft de gouden tip. ik heb een aansluiten op de kabel van upc zonder router geen problemen. kan ook met de router met de andere pc praten die ziet die wel.maar kan niet online wat doe ik fout of is die ruoter niet goed wie weet raad. ik wordt er gek van herman
Pionewbie Geplaatst: 30 december 2005 Geplaatst: 30 december 2005 Om weer in de router te komen deze even resetten. Dus spanning ± 30 sec eraf, of resetknopje aan achterzijde even indrukken. Beter is resetten naaar fabrieksinstellingen en opnieuw instelllen: resetknopje aan achterzijde mininimaal 10 sec indrukken.
Gast Geplaatst: 30 december 2005 Geplaatst: 30 december 2005 helaas kan ik het niet reseten ,er zit geen knopje op ik kan wel de spanning er af halen maar dat geef geen oplossing.zit er in die router nog wat misschien,wat ik kan reseten.
Crest Geplaatst: 30 december 2005 Geplaatst: 30 december 2005 Citaat: helaas kan ik het niet reseten ,er zit geen knopje op ik kan wel de spanning er af halen maar dat geef geen oplossing.zit er in die router nog wat misschien,wat ik kan reseten. What if I Forget the Password? If you forget the password, the only way to recover is to clear the entire configuration and return the unit to its original state as shipped from the factory. Unfortunately, this means that you have to re-enter all of your configuration data. To clear the configuration and restore the password to the default, follow these steps: Step 1 Using the supplied Null Modem Cable, connect a console (or a PC running a terminal emulation program such as HyperTerminal) to the Broadband Router console port. The default port settings are 19200, 8, None, 1, None. Step 2 Turn off the Broadband Router, then turn it on again. In the console window, you’ll see the message “Loading firmware...”. 5-7 Step 3 When you see the message "Ready", immediately (within one second) press Control-C. Step 4 The Broadband Router resets. When this is complete, the Broadband Router will return all settings to the factory default. The password will once again be “password”. De gebruikershandleiding is hier te downloaden. Succes en laat even weten of het gelukt is.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen