Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Nadat ik zo'n beetje alle forums heb doorgelezen is mijn laatste hoop op jullie gevestigd. Thuis heb ik een JDM en Phoenix om, of mijn goldwafer, of mijn piccard voor seca en irdeto te programmeren met een gewone desktop. Nu heb ik op vakantie alles bij me (hoezo fanatiek)incl. Humax 5400 behalve mijn desktop, moest al op Schiphol bijbetalen :-) een laptop heb ik wel bij me (IBM Thinkpad. Nu wilde ik de nieuwe Aug. files op de kaart zetten, maar geen respons op de JDM, phoenix doet het wel. Hellup !<P>Rob<P>------------------<BR>

Geplaatst:

Kan inderdaad kloppen....sommige programmers waaronder dus de jdm en vp2 hebben moeite met de comminucatie naar vooral nieuwere laptops.<P>Misschien dat voor alle members mensen die met een laptop willen werken eens hier zouden willen posten welke programmers in ieder geval "mobiel" werken....<P>De DL-20 en Multiprog 2000 doen het in ieder geval wel...<P>Satwatcher<BR><P>------------------<BR>

Geplaatst:

Hi,<P>bij mij doet de Compaq Armada PII met OS win98 het zonder problemen met de DL20 (par) en de phoenix ( ser ). <P>rgds<P><P>------------------<BR>Satdigital

Geplaatst:

Hi,<P>zet je FIFO buffers uit en alles zou dan perfect moeten werken op elke laptop.<P>Port 19200 8/n/1/H in windoos settings smile.gif<P><P>------------------<BR>Cheers<BR>Filo.Fx@Advalvas.be<BR>

Geplaatst:

Dank voor jullie snelle reacties, maar helaas hetzelfde (verify failed at address 0000h)resultaat. fifo buffers uit, baud op 19200/ 8n1/ xon-xoff etc. Ik weet het echt niet meer.......<P>Rob<P>------------------<BR>

• 2 weken later...
Geplaatst:

HOi <P>Heb het volgende weleens gelezen<P>"De meeste seriele poorten werken met een spanningsnivereau op de lijnen van tussen de +12 en de -12V. (hoog/laag ingangsomslagpunt van +1,0 - 1,25V). Er zijn ook ser. poorten die met een spanningsverschil werken van -3v en +3V). "<P>bron: pc-poorten anders benut (elektuur, segment)<P>Misschien kan je je poorten eens doormeten en kijken watvoor spanningsverschil jij meet, en kunnen kijken of dit verschil maakt.<P>bij mijn laptop meet ik +12 -12v en werkt alles ok<P>doei<BR>mr_abba<P>------------------<BR>mr_abba

Geplaatst:

Ok, ben misschien maar een groentje maar zit met een gelijkaardig prob.<P>Heb steeds dezelfde foutmelding maar heb ondertussen 3 pc's en 4 laptops uitgeprobeerd.<P>Hier blijkt geen oplossing in te zitten. Ben dan ook andere soft gaan proberen maar helaas.<P>Zal blijven zoeken en U op de hoogte houden.<P>Succes<P>------------------<BR>

Gast
Dit onderwerp is nu gesloten voor nieuwe reacties.