Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Hi,

Onderstaand bericht was eerder gepost op Topfield forum, en met heeft mij verzocht het hier to posten! Wie weet raad???

sinds enkele dagen ben ik de trotse bezitter van een Topfield 4000PVR die ik samen met een Magic Cam aan het draaien heb.

Mijn Topfield heeft de laatste software van 30 maart, en ik gebruik nu nog de gamma07 op mijn MM.

Als ik in het menu naar Common Interface Menu ga, vervolgens op slot 2 druk (daar zit dus mijn MM in), zie ik dus Gammacrypt07 staan wat dus correct is.

Als ik dan op de settings druk dan staat er een melding 'goalkeeper off'.

Dit kan veranderd worden in on.

Wat betekend deze goalkeeper funktie? Is dit een software blokker die de kaart tegen attacks beschermd?

Wie kan mij dit uitleggen?

Greetz

Jonas

Greetz van Jonas

Pioneer 506-XDE plasma met Yamaha YSP-1000 Surround receiver; DM800; DM7000; DM500; Iphone 3G(S); iMAC 2.7i met SNOW leopard OSX; PS3 en WII; Apple TV

Geplaatst:

Goalkeeper = Ch-Id – Blocker = für Nova auf Irdeto2 werden die Kommandos zum Abschalten der Channel ID’s geblockt!!

http://magic.das-schmeckt.com/

daar moet je eens kijken ????

<small>[ 14-04-2002, 20:22: Bericht gewijzigd door: muts ]</small>

Geplaatst:

Ha die Muts,

je was me net een minuutje voor met jouw posting.

Ik heb even naar die nieuwe MM link gekeken, en daar stond het inderdaad op de site!

Het is dus voor het ogenblijk voor mij en waarschijnlijk ook voor vele anderen op dit board niet van belang omdat er hier van Ird2 sprake is!

Maar natuurlijk toch weer bedankt!

Greetz

Jonas

Greetz van Jonas

Pioneer 506-XDE plasma met Yamaha YSP-1000 Surround receiver; DM800; DM7000; DM500; Iphone 3G(S); iMAC 2.7i met SNOW leopard OSX; PS3 en WII; Apple TV

Gast
Dit onderwerp is nu gesloten voor nieuwe reacties.