Gast Geplaatst: 1 januari 2006 Geplaatst: 1 januari 2006 Bij het openen van een webpagina's worden niet alle plaatjes/fotos weergegeven, ongeveer 50% daarvan wel! Ik kan dan wel handmatig weergeven, rechtermuisknop en dan afbeelding wergeven. Wie weet wat dat kan zijn, mede omdat maar 50% ongeveer wordt weergegeven. groetjes.
Tonskidutch Geplaatst: 1 januari 2006 Geplaatst: 1 januari 2006 omdat je waarschijnlijk een veiligheidsinstelling op je pc hebt of internet security die plaatjes met webbugs / ads / scripts / mimeobject etc blokt en maar goed ook. meestal onder privacy settings te vinden wil je ze toch zien moet je gepast die settings van de security aanpassen. cheers Dark & Long , Drift 2 Dark Train Underworld
Gast Geplaatst: 1 januari 2006 Geplaatst: 1 januari 2006 Hmmm. ik gebruik alleen avg pro en zie die optie niet. Als bijvoorbeeld 10 dezelfde plaatjes moeten openen dan openen zo soms allemaal niet of maar een paar, handmatig wil wel openen. Probeer ik het dan later nog een keer dan openen ze wel.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen