Ga naar inhoud


Zijn er ook problemen met de KPN Samsung PVR


Gast Echootje

Aanbevolen berichten

Van veel mensen hoor ik dat er problemen zijn met de Topfield PVR , zwart scherm bij afspelen opgenomen programma of dat er een ingesteld programma niet wordt opgenomen.

Komen deze problemen ook voor bij de Samsung PVR.

Zoniet , dan ben ik van plan om mijn Topfield om te ruilen voor een Samsung exemplaar

Link naar reactie
Delen op andere sites


Heb jij dan ook problemen met de Topfield?

 

De ervaringen die ik heb met de DVB-S ontvangers van Topfield is dat dit best betrouwbare ontvangers zijn..., ik was zelf eigenlijk ook van plan om een PVR-80 van de KPN aan te schaffen, maar als er zoveel problemen mee zijn...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja , we hebben er hier eentje staan. Gebruik hem zelf niet want ik heb zelf een schotel met een Echostar PVR 5020 staan voor mijn 42 inch plasmascherm. Maar mijn zwager heeft er ook eentje en die heeft ook die problemen. Heeft al met de servicedesk van KPN gebeld , maar die wisten niks van deze problemen af. Hij heeft nu wel een ander Topfield thuis gestuurt gekregen. Misschien heeft de nieuwe er geen last van. Zijn er ook verschillende software versies in omloop??

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb sinds 3 weken de KPN Samsung PVR en heb geen enkel probleem. Het werk perfect. Ik neem dagelijks programma's op en heb geen last van zwart beeld of iets dergelijks. Ook alles wat ik heb ingesteld wordt opgenomen. Het is soms wel lastig een opgenomen programma te vinden in de lijst met opgenomen programma's. Maar goed, dat is even wennen. Ik ben bijzonder tevreden. Nu nog een zenderuitbreiding! :-)

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 maand later...
Citaat:
Ik heb sinds 3 weken de KPN Samsung PVR en heb geen enkel probleem. Het werk perfect. Ik neem dagelijks programma's op en heb geen last van zwart beeld of iets dergelijks. Ook alles wat ik heb ingesteld wordt opgenomen. Het is soms wel lastig een opgenomen programma te vinden in de lijst met opgenomen programma's. Maar goed, dat is even wennen. Ik ben bijzonder tevreden. Nu nog een zenderuitbreiding! :-)


Ik heb er sinds zaterdag een KPN Samsung PVR, maar bij mij maakt ie nogal veel geluid. Vooral bij het opnemen van programma's hoor je de harde schijf gewoon tikken. Heb jij daar ook last van? Het lijkt me niet echt normaal.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Citaat:
Citaat:
Ik heb sinds 3 weken de KPN Samsung PVR en heb geen enkel probleem. Het werk perfect. Ik neem dagelijks programma's op en heb geen last van zwart beeld of iets dergelijks. Ook alles wat ik heb ingesteld wordt opgenomen. Het is soms wel lastig een opgenomen programma te vinden in de lijst met opgenomen programma's. Maar goed, dat is even wennen. Ik ben bijzonder tevreden. Nu nog een zenderuitbreiding! :-)


Ik heb er sinds zaterdag een KPN Samsung PVR, maar bij mij maakt ie nogal veel geluid. Vooral bij het opnemen van programma's hoor je de harde schijf gewoon tikken. Heb jij daar ook last van? Het lijkt me niet echt normaal.


Nee, daar heb ik niet echt last van. Heel soms hoor ik de harde schijf tikken, maar dat lijkt me opzich wel logisch voor een harde schijf. Het is soms wel irritant en het houd op zodra ik even zap naar een andere zender.

Wat ik wel zo nu en dan heb en irritant vind is het volgende. Geheel onverklaarbaar heb ik soms tijdens het zappen naar een ander kanaal een blokkerig beeld als hij bij het nieuwe kanaal komt. De overgang van oud naar en nieuw kanaal gaat dan blokkerig. Ik moet de stroom van het apparaat afhalen om dit op te lossen. Iemand enig idee hoe dit komt?
Link naar reactie
Delen op andere sites

Citaat:


Nee, daar heb ik niet echt last van. Heel soms hoor ik de harde schijf tikken, maar dat lijkt me opzich wel logisch voor een harde schijf. Het is soms wel irritant en het houd op zodra ik even zap naar een andere zender.

...


Bij mij tikt de harde schijf eigenlijk bijna altijd, dus ik denk dat ik hem dan maar om ga ruilen.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ben sinds september eigenaar geweest van de Samsung PVR. Hij liep bijna dagelijks vast. Kwestie van de stekker erin en eruit. Toch wel lastig.

Na 2 apparaten heeft KPN hem nu omgeruild voor een Topfield.

Dit toestel bevalt prima.

Topfield is qua bediening iets minder gebruikersvriendelijk.

 

Ik heb nu het probleem dat gecodeerde bestanden van december en januari zwart beeld geven.

KPN heeft sinds 01-02-2006 de keys gewijzigd op de kaart waardoor de bestanden niet meer af te spelen zijn.

Op aanwijzing van KPN al alles geprobeerd. (10 minuten het zwarte bestand afspelen, en 10 minuten de map waar de bestanden in staan selecteren.

Volgens KPN zoekt de decoder dan zelf de keys)

Ik geloof niet in dergelijke sprookjes.

 

Ze moeten gewoon de kaart terug zetten naar december en januari. dan kan ik de gecodeerde bestanden kopieren, en dan ongecodeerd op de harde schijf bewaren.

Helaas na een week bellen heb ik ze dat nog niet aan hun verstand weten te peuteren.

 

Ben ik nou echt de enige met deze problemen??

 

Verder bevalt de decoder prima. Het is heel anders TV kijken met een PVR.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...