Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Wie kan mij helpen. Ik heb sinds 1 jaar een premiere abo alleen is die op 01.01.2006 afgelopen. Degene waarvan ik het abo had afgesloten een jaar geleden is met de noorder zon vertrokken.Ik zou graag mijn premiere card weer werkend willen hebben weet iemand een manier hoe ik dat weer voor elkaar kan krijgen op een legale manier.

Ik werk met een dreambox 500s software en image onbekend .Die gegevens kan ik niet vinden infoscherm geeft onbekend.

Geplaatst:

Citaat:
Degene waarvan ik het abo had afgesloten een jaar geleden is met de noorder zon vertrokken.

Degene die voor mij het abo heeft afgesloten... is ondanks alles gehouden aan de aanmelding en aangeschreven afmelding

of het nu prepaid of standaard maandelijkse incasso is

3 punten in verband met de abonnement vorm

1

diegene is in het slechste geval zelf de cigaar als hij niet tijdig heeft geannuleerd (daar zijn bankrekening belast wordt met incasso's)

2

heeft ie wel tijdig aangeschreven geannuleerd dan kun je het heractiveren ook vergeten!

daar een oud serienummer niet meer wordt geactiveerd en zeker niet via een andere naam (dus wij kunnen daar niet helpen)

3

de kaart was al één prepaid aanbod (vaak supergoedkoop) van een half jaar en er heeft onmiddelijk bij half jaarlijkse verlenging een opzegging plaatsgevonden om verlenging onder nieuwe voorwaarden te voorkomen.

een optie die eigenlijk niet genoemd mag worden is dat een officiele Premiere leverancier je wel erg terwille moet zijn om via het leverancier hotline telefoonnummer een verlenging als nog kunnen bewerkstellen. (maar dat doet geen enkele leverancier voor nop)

al met al een vervelende kwestie die enkel MET geld weer kan worden rechtgebogen.

mijn tip zoek je een bevriend satter in duitsland die geen verdienst eraan hoeft/wil hebben.

cheers

Goodby Drama Queen

Hifi Sean, Doc Mcalmont

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen