Ga naar inhoud

Breaking News: De Slingbox, hierop heb ik gewacht..!

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Ik weet niet of je het weet, over de grens in de de stommeriken markt ligt al tijden tegen redelijke prijs zo´n videocamera met IP-connectie adres te kopen die gewoon an b.v. adsl koppelt en dan oproept als een gewone URL. Beschikbare bandbreedte en/of jouw PC-snelheid bepalen de beeld kwaliteit. Redelijke prijs voor iemand die geld heeft voor ver reizen en z´n erf moeten bewaken.

Overigens niks nieuws onder zon sinds CUseeme op een 486 met tv-kaartje BT848 en een analoge camera, wat iedereen alweer vergeten is. Toen nog zonder ADSL! Alle bewakingscameras zijn van nature rotzooi. ProMax cameraatje als je het krijgen kunt is zelfs redelijk goed zonder nightvision met bewegingsmelder. En dan aan een Philips 550 VHS hangen in SATP mode. Daar kan PRDV echt zaken mee doen i.p.v. die banktoestanden. Dit is onder de 500 euro! En dan de VHS band van de laatste 24 uur terugkijken middels een X10-stuurkaartje in jouw PC b.v. op afstand.

Rudolf

Retired, when I get the Urge to Work, I lay Down until the Urge passes.

• Reacties 34
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit onderwerp

Beste reacties in dit onderwerp

Geplaatst:

pff ik begrijp de discussie niet helemaal

1) het ging hier over de slingbox

2) goede electronische bewaking en goedkoop gaan niet samen wil je een goed systeem zitten daar ook de kosten aan vast

• 4 maanden later...
Geplaatst:

heeft iemand de video uit de slingbox al gezien?

ik heb 1 tv en die staat naast mijn satontvanger aan de voorkant van mijn huisje.. volgens mij is dit een ideale oplossing voor mij, gewoon tv kijken op mijn pc zonder tv kaart + videozender of heb ik het mis?

Bolt HD, strong srt8000 sattracker 4, srt4125 concord 1.05, hotbird, astra 1,2,3

Geplaatst:

De slingbox werkt best leuk.

Heb met een demo mogen spelen.

Al je remote commando's gaan wel met een kleine vertraging.

En de video kwaliteit is afhankelijk van je bandbreedte, maar dit wordt heel mooi automatisch aangepast. Maar al met al een aardige oplossing als je veel van huis bent en toch je favoriete programma's wilt zien.

Ook heel handig als je bent vergeten een timer te zetten om iets op te nemen.

Gigablue Quad Plus 2x DVB-S2 2x DVB-C

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen