Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Hi,

Ik heb een Skystar 1 -CI, aangesloten aan een vaste schotel gericht op de Astra 19,2. Daarnaast gebruik ik een Aston CI 1.05 en een officiele smartcard van Canal Digital. Ik gebruik de software van Technistar, versie 2.421. Dit was de meest recente versie op hun website.

Het lukt mij om alles te installeren, en naar een langdurige scan van de sateliet kan ik tv kijken. Echter ik krijg regelmatig een foutmelding common interface time out. Als ik deze melding krijg dan kan ik niet meer naar de gecodeerde kanalen kijken.

Als ik de software afsluit en weer opstart, dan werkt alles weer. Totdat ik weer de zelfde melding krijg.

Wie weet hoe ik dit probleem kan oplossen?

alvast bedankt.

mvg

R.J. van Kuppeveld

Geplaatst:

Zelf heb ik ook stabiliteitsproblemen met deze kaart gehad. Je kan proberen of de kaart stabieler draait met de software van Twinhan, dit is de producent van deze kaart. De drivers van Twinhan zijn iets nieuwer dan die op de Technisat site.

De langdurige scantijd kan je beperken door per transponder te scannen en alleen de transponders te selecteren die interessant zijn. Canaldigitaal gebruikt er maar 3. De nummers zijn niet overal hetzelfde maar de frequenties zijn 12,5742 GHz / H, 12,515 GHz / H en 12,3435 GHz / H; dit is in een paar tellen gescand.

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen