Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

digital_sat_2002,

Dat had ik in eerste instantie ook verwacht maar het is niet zo, er hoort een programmer bij (lijkt op een season) die je gewoon op je com-poort aansluit. De MM dient dan in de receiver te zitten, hieruit betrekt ie zijn voeding. Bij mij in de PCMCIA slot doet ie in ieder geval niets, ik had op zijn minst verwacht dat ie dan niet in de receiver hoefde (MM in PCMCIA, 'season'erin en aangesloten op compoort) doet helaas niets. Power-ledje gaat niet aan en krijgt waarschijnlijk geen voeding, kan wel kloppen want windows herkent em niet.

Technisch is het echter wel allemaal mogelijk en kan dit allemaal, je zou em zelfs als programmer kunnen gebruiken in je PCMCIA-slot. Het is afwachten of de fabrikant iets maakt (betwijfel ik overigens, aangezien ze dan geen programmers kunnen verkopen á la 38€ alhoewel dit ook geen probleem moet zijn, want niet iedereen is immers in bezit van een laptop). Op hun site staat dat er windows-software komt, maar weet niet wat dit is. Het probleem is eigenlijk dat er maar één persoon bezig is met de MM (hij verdient echt alle eer). Naar mijn mening heeft dat ding zichzelf nu al bewezen en ben ervan overtuigd dat er meer mensen mee bezig gaan houden op allerlei functionaliteiten. De 2Mb Flash zit binnen een korte tijd vol.

Groet,

Mard

Geplaatst:

Programmeren:

De allereerste keer:

1. Module in ci slot van tuner steken, tuner aan.

2. Programmerkaart plaatsen en verbinden met compoort pc

3. Loaderprogramma op de pc starten en flashen maar!

Volgende keer:

1. Module in ci slot van tuner steken, tuner aan.

2. In ci menu activate bootloader selecteren

3. Programmerkaart plaatsen en verbinden met compoort pc

4. Loaderprogramma starten op de pc en flashen maar!

De tuner dient alleen ter activering van bootloader en het voorzien van spanning aan de module. Je kan voor de spanningverzorging ook een pccard slot van een notebook gebruiken maar dan moet wel eerste de bootloader geactiveerd zijn.

Geplaatst:

<small>[ 23-04-2002, 13:40: Bericht gewijzigd door: CUL8TER ]</small>

Geplaatst:

waar kan ik die magic allemaal bestellen, heb

visoduck geprobeert maar lukt niet, is er nog

een ander adres???

Chris

Geplaatst:

Je kunt ze inmiddels op iedere hoek van de straat aanschaffen. Kan (en mag) je daar niet verder mee helpen maar probeer eens wat shops die onder links vermeld staan van dit forum. Daar zit er gegarandeerd een tussen!!!

Geplaatst:

Kijk eens naar de reclamebanner op de home pagina van deze site :-)

P.S. De banner veranderd af en toe maar als je op wat links klikt krijg je op een gegeven moment een banner voor de MM

<small>[ 23-04-2002, 21:10: Bericht gewijzigd door: alanS ]</small>

Geplaatst:

hoe programeer je eigenlijk de magiccam?met de pcmcia slot van een laptop of met iets anders?

Gast
Dit onderwerp is nu gesloten voor nieuwe reacties.