frico Geplaatst: 3 januari 2006 Geplaatst: 3 januari 2006 Hallo allemaal, Ik heb een probleem met progdvb en ss2diseq. Bij het opstarten van progdvb krijg ik in beeld missing command, pleas econfigure. Wie weet wat ik moet doen om dit te verhelpen. Hij heeft het altijd gedaan, alleen een andere hardware geinstalleerd en hij wil niet meer. Groeten Edwin, Dreambox 7025, VU+ Duo, CCCam 2.1.4, 1,20 schotel
zontomaatje Geplaatst: 20 januari 2006 Geplaatst: 20 januari 2006 Edwin zoek op het net een kompleten map met de diseg . hier staan de volgende bestanden in als je de goie vind nieuwste versie is ss2diseqc19 map satellites 2 lees bestanden ss2diseq dll ss2diseqc exe Pak alle bestanden uit in de map plugins . als het niet werkt ,maak dan een progmap progdvb op de C schijf aan het pak dit hier in uit. hoor het wel
Triax-88 Geplaatst: 20 januari 2006 Geplaatst: 20 januari 2006 Kleine correctie, in ProgDVB niets in de map plugins zetten maar in de root van het programma. Dus de map satellites en de 2 bestanden direct in de map ProgDVB plaatsen. Receivers: VU+ DUO HD (1.5TB hdd & OpenPLi), Dreambox 7000-S Schotel: Triax 110 4 LNB + draaibaar Full HD: Samsung 63" 3D plasma / Mitsubishi HC3800 DLP Harmony 555
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen