Gast Geplaatst: 3 januari 2006 Geplaatst: 3 januari 2006 Hallo . Ik ben op zoek naar een programma om mijn pci tv kaart MD9415 (Medion) weer aan de praat te krijgen ik kreeg keurig van Ome Merde de drivers die heb ik geinstalleerd toen wilde ik de software weer installeren maar deze capture software is niet geschikt voor xp en om nou Xp eraf te gooien vindt ik iets te ver gaan. Weet iemand met welke software deze kaart wel op xp draait. Ik zou hier zeer geholpen mee zijn. Groetjes drekaseca
Thomas2000 Geplaatst: 3 januari 2006 Geplaatst: 3 januari 2006 Zit er geen standaardsoftware bij?als die niet werkt is er misschien een hardwareconflict. dat heb ik ook al eens gehad. Groeten Thomas Rule #1 Good computers don't go down. Rule #2 There is no such thing as a good computer.
Gast Geplaatst: 3 januari 2006 Geplaatst: 3 januari 2006 Hallo Thomas. Onder windows 98 deed deze kaart het wel. Drivers geinstalleerd van Ome Merde daarna de orginele software en dan komt de boodschap dat de software niet geschikt is voor Windows Xp maar dan in het Engels. Maar helaas misschien is er iemand die weet of deze kaart wel met Windows Xp werkt met eventueel andere software. Groetjes drekaseca
Thomas2000 Geplaatst: 3 januari 2006 Geplaatst: 3 januari 2006 Is dit wat? Is misschien alleen de driver maar deze is standaard van medion. Aan de grote te zien is het meer... http://www1.medion.de/downloads/download...exe&lang=de Succes! Groeten Thomas Rule #1 Good computers don't go down. Rule #2 There is no such thing as a good computer.
Gast Geplaatst: 5 januari 2006 Geplaatst: 5 januari 2006 Hallo Thomas en Sjaak. Allebei hartelijk bedankt ga proberen of hij het wil doen. Jullie horen het nog wel Groetjes drekaseca
Gast Geplaatst: 7 januari 2006 Geplaatst: 7 januari 2006 Hallo . Bedankt allemaal de kaart werkt bedankt voor de medewerking. Groetjes drekaseca
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen