Gast Geplaatst: 21 april 2002 Geplaatst: 21 april 2002 Ben hier ook al tegenaan gelopen (au) maar met de talloze fun-files en een funkaart nergens last van.
Gast Geplaatst: 21 april 2002 Geplaatst: 21 april 2002 Maar het moet met een GW toch ook mogelijk zijn? Welliswaar geen 5in1 maar toch. Ik las op een duits forum iets over fly files. Enig idee waar ik deze kan vinden? Heb me ondertussen rot gezocht maar tevergeefs tot nu toe. Als ik maar een begin heb en een richting om verder te expirimenteren dan ben ik al heel erg geholpen.
Gast Geplaatst: 21 april 2002 Geplaatst: 21 april 2002 Hallo, Ik heb in een oude betacrypt CAM een nieuwe Eprom gezet met Amon 4.4 Dit werkt goed met Ird. files (GW kaart). Ik loop alleen hopeloos vast als ik een kaart programmeer met S*C* files. In het CAMmenu zie ik dat geen sr.nr en landcode, dit gaat bij een Ird. kaart wel goed. Ik heb al diverse files geprobeert maar steeds met hetzelfde resultaat. Is er iemand die mij op weg kan helpen om dit met een GW aan de praat te krijgen? Alvast bedankt voor de reacties MB68 Oh ja, ik heb een MM9500 met noonemanit
Aanbevolen berichten