Gast Geplaatst: 3 januari 2006 Geplaatst: 3 januari 2006 Al jaren ben ik schotelbezitter, en sinds kort heb ik een computer (Medion MD8800)waar een sateliettuner inzit. echter als ik de schotelantenne kabel aansluit op mijn computer, ontvang ik alleen maar FTA zenders, terwijl ik tocg geabonneerd ben op CANAL DIGITAL. Is hier iets aan te doen, zodat ik toch RTL$ enz op mijn computer kan ontvangen?
Thomas2000 Geplaatst: 3 januari 2006 Geplaatst: 3 januari 2006 Welkom op het board! kan er een ci module in die pc? Groeten Thomas Rule #1 Good computers don't go down. Rule #2 There is no such thing as a good computer.
guykers Geplaatst: 3 januari 2006 Geplaatst: 3 januari 2006 @ weppie Allereersts welkom op dit board Een tijdje geleden is dit al aan de orde geweest, met de zoekfunktie had je dat dan ook snel kunnen vinden. daar je nieuw bent, heb ik maar even voor jouw gezocht direkte link lees vooral de andere links daar suc6 ps Onderwerpregel was niet zo juist gekozen nobody is perfect, I ain't nobody feedback doet wonderen vu solo2, Vu duo 4K SE, vu uno 4k, ultimo voor hobby
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen