Ga naar inhoud


Wat heb ik nodig


Gast

Aanbevolen berichten

Hallo allemaal,

 

Ik heb al gezocht binnen het forum maar kon het niet echt vinden moet ik zeggen, ik kijk er waarschijnlijk overheen. Ik ben totaal een leek op het digi-vlak dus ehhh...Ik heb sinds een paar weken een 100 hertz televisie van Sony ( ik wil nog niet aan de LCD) en het schijnt dat digitale ontvangst helemaal super is! Bij ons in Zoetermeer heeft Casema een digitaal signaal. Nu kan je via Casema zo'n kastje aanschaffen maar voor dat ik dat doe, wil ik even andere opties bekijken. Nu lees ik op allelei 2e hands verkoopsites ontvangers waarmee je allerlei extra zenders kan ontvangen zonder dat je daar een los abonnement voor hoeft af te sluiten, bijv. de Nokia DBOX 2, o.i.d. Wat kan ik het beste doen?

Alvast bedankt voor het antwoord!

 

Robin

Link naar reactie
Delen op andere sites


De meeste van die boxen gooien gecodeerde zenders open door viaccess te kraken. Casema stopt per 1 maart echter met de viacces codering en heeft dan nog enkel Irdeto codering (nu nog dubbel dus). Na 1 maart is er voorlopig niets meer spannends te doen met die boxen, maar het kan snel gaan, als de vraag groot is.

 

Aangezien je in Casema gebied woont en waarschijnlijk reeds het analoge signaal ontvangt, kan je dus zonder maandelijkse meerkosten veel zenders ook digitaal ontvangen. Daarvoor kan je bij witgoed winkels in je woonplaats terecht. Je hebt een decoder (zoals de Samsung) nodig en een TVD pakket. Na aanmelding van je kaartje kan je de zenders ook digitaal bekijken.

 

Maar als je echt mooi beeld wilt, is satelliet natuurlijk de beste keuze. De aanschaf is wat meer kostbaar, maar de maandelijkse kosten zijn aanzienlijk lager (naar gelang de zender behoefte). Veel succes met je keuze!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...