Gast Geplaatst: 4 januari 2006 Geplaatst: 4 januari 2006 Hallo, ik zoek een originele AfstandBediening voor de Arsistona model NO 37TR127/03 ? Ik zag in Enschede wel een te programmeren universele, maar die heeft veel te veel knopjes. Hij is voor een gehandicapte vrouw vandaar. In het tehuis waar ze woont is de originele zoekgeraakt. Ik heb als bijlage een copie van de manual met een plaatje van de originele AB.
boarder Geplaatst: 4 januari 2006 Geplaatst: 4 januari 2006 Iedere leverancier of verkoper van philips materiaal kan dit leveren. zie bijlage. Boarder
Gast Geplaatst: 5 januari 2006 Geplaatst: 5 januari 2006 Super, bedankt voor de info, ik ga vandaag gelijk de stad in. gr. Erik
gerrit B Geplaatst: 5 januari 2006 Geplaatst: 5 januari 2006 ga anders eens even googelen met het woord afstandbediening. Je komt dan een site tegen die zo ongeveer alle afstandbedieningen kan leveren en als ze niet meer leverbaar zijn, vaak een vervanger kan leveren Meestal zijn ze een stuk goedkoper dan bij een reguliere winkel en uit voorraad leverbaar. suc6 gerrit B zondag? nee dan kan ik niet dan ben ik vissen
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen