Ga naar inhoud

programmer en blocker ?????

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

heb inmiddels een programmer en een blocker maar weet deze niet goed te gebruiken.<BR>het zijn gewoon printjes. Voor de programmer heb inmiddels al een programma gekregen maar durf er eigenlijk niets mee te doen kan ik de kaart hiermee niet stuk maken.<BR>Tevens heb ik mijn nokia 9500 weggebracht om hier op dr. overflow op te zetten. duurde nog al lang. Toen kreeg ik te horen dat hun interface kapot was. Ik dacht nou dan neem ik hem maar weer mee terug en raad eens wat me verdomme ook nog overkwam de tuner naar de klote waarschijnlijk de voeding zeiden ze. <BR>Smoesjes, nu ben ik benieuwd wat dit me gaat kosten.<P>------------------<BR>

Geplaatst:

Mocht de reperatie te duur zijn dan heb ik nog eentje liggen voor je. Uiteraard reeds met dr Overflow zodat het je geen 2 keer overkomt.<P>Als je interesse hebt mail mij dan, hij is en staat bij mijn ouders dus over de prijs kan ik nog niets zeggen.<P>Groet,<BR>Mard<BR><P>------------------<BR>

Geplaatst:

Dus als ik het goed bergrijp heb je je ontvanger weggebracht in goede staat. En nu de hamvraag. Hebben ze deze ontvangers al open gehad ???. Toch vreemd dat zoiets ineens stuk gaat niet ?<P>Johnny1<P>------------------<BR>

Met Vriendelijke Groet,

John

Geplaatst:

Ja hij was nog in goede staat ik wilde er wat meer mee gaan doen maar omdat ik het zo druk heb met mijn huis verbouwen kom ik er maar niet aan toe. maar ik blijf bij ze op ik ga het niet betalen ik betaal alleen die 75 piek voor dr.overflow we zullen zien ik heb nog niets gehoort zal morgen eens bellen <BR>alvast bedankt<BR>Knoebelejoep<BR> <BLOCKQUOTE><font size="1" face="Verdana, Arial">quote:</font><HR>Originally posted by Johnnny1:<BR><B>Dus als ik het goed bergrijp heb je je ontvanger weggebracht in goede staat. En nu de hamvraag. Hebben ze deze ontvangers al open gehad ???. Toch vreemd dat zoiets ineens stuk gaat niet ?<P>Johnny1<P></B><HR></BLOCKQUOTE><P><P>------------------<BR>

Geplaatst:

Ik laat het je weten zodra ik er meer van heb gehoord bedankt<BR>gr Knoebeljoep<BR> <BLOCKQUOTE><font size="1" face="Verdana, Arial">quote:</font><HR>Originally posted by Mard:<BR><B>Mocht de reperatie te duur zijn dan heb ik nog eentje liggen voor je. Uiteraard reeds met dr Overflow zodat het je geen 2 keer overkomt.<P>Als je interesse hebt mail mij dan, hij is en staat bij mijn ouders dus over de prijs kan ik nog niets zeggen.<P>Groet,<BR>Mard<P><BR></B><HR></BLOCKQUOTE><P><P>------------------<BR>

Gast
Dit onderwerp is nu gesloten voor nieuwe reacties.