Gast Geplaatst: 5 januari 2006 Geplaatst: 5 januari 2006 Ik heb een LCD van medion in $#@%!%#$#@#! gekocht Is er ergens een demofilmje te downloaden om via PC ingang eens een test te doen?
leo1949 Geplaatst: 5 januari 2006 Geplaatst: 5 januari 2006 Mischien is op hun site te vinden wat je zoekt Leo Vroeger waren de kratten bier van hout en moest je zuipen om de kachel aan te houden Waar de darmen vol van zijn loopt de anus van over.
Gast Geplaatst: 5 januari 2006 Geplaatst: 5 januari 2006 was even te kort,ik bedoel een High Definition filmpje
arnoldl Geplaatst: 5 januari 2006 Geplaatst: 5 januari 2006 http://www.microsoft.com/windows/windowsmedia/content_provider/film/ContentShowcase.aspx bv
verkerkbr Geplaatst: 14 januari 2006 Geplaatst: 14 januari 2006 Goede avond, ik heb hier wel enige HDTV opnames van Euro1080 vanaf mijn Dreambox 7000 naar computer systeem. Formaat van de uitzendingen van Euro1080 is Mpeg2 TS. Afspelen gaat prima op Linux met de programma's Mplayer, Xine etc. Voor Windows werkt echter de Windows MediaPlayer standaard niet. Wel het VLC programma. Kan wat van deze opnames op een CD zetten en eventueel een kort stukje naar je toe mailen. Groet
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen