Ga naar inhoud


dragon cam wil niet meer flashen?


Gast jasper2603

Aanbevolen berichten

Ik heb een dragon cam met pred 3.25 erop, nou wilde ik weer terug naar 3.24 dus dragonload en laden, na 99 % zegt hij flash memory error, defective module. Hoe kan dit en wie weet een oplossing?

Link naar reactie
Delen op andere sites


Hier ben ik gisteren ook een uur mee aan t stoeien geweest Ik heb de cam eruit gehaald.dan stekker uit de ontvanger de kaart gerepareerd met cas 2 addon dan weer geladen met door dcp 09 gecontrolleerd predator bestand.Dan ontvanger aan op fta kanaal dan cam en kaart erin dan uploaden.gr

"You can fool some of the people all of the time, and all of the people some of the time, but you can not fool all of the people all of the time"

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bedankt voor je reactie, maar ik heb geen cas 2. Kan het ook zonder?

 

Ik heb mijn dragon module als volgt geladen. Ontvanger op fta zender zetten, ontvanger uit, weer aan, dan op dreamload yes drukken en laden. Zo deed ik het vroeger, nu herkent hij mijn module niet meer direct en moet ik die eerst eruit halen en er weerin stoppen, voordat hij de dragon herkent. Dan druk ik op dreamload en krijg ik als hij klaar is flash error??

 

Is er ook een erase file voor de dragonlaoder kaart?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Citaat:
Bedankt voor je reactie, maar ik heb geen cas 2. Kan het ook zonder
Hoe laad je de kaart dan met een mastera?

Zowieso ff opnieuw het predator bestand op de kaart zetten en dacht dat je met andere proggers ook kan repareren.Zoja kan je een van deze twee gebruiken zie bijlage afhankelijk welke kaart je hebt fun 7 of f84.groetjes

"You can fool some of the people all of the time, and all of the people some of the time, but you can not fool all of the people all of the time"

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik laad de rode dragon loaderkaart met de mastera op phoenix stand, met het programma dragonload. Ik weet niet welk bestandje uit je bijlage ik moet hebben? Zou je kunnen zeggen welke ik moet gebruiken, anders ben ik bang dat ik mijn module beschadig?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dan heb je de goldwafer moet je repareren met pic.hex maar ik zou eerst nog een keer proberen kaart opnieuw laden predator 3.25 erop zetten ,kan dat tie het dit keer wel doet.succes

"You can fool some of the people all of the time, and all of the people some of the time, but you can not fool all of the people all of the time"

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...