Gast Geplaatst: 9 februari 2006 Geplaatst: 9 februari 2006 Je moet de AC-3 Dolby op pro7 even met de hand aanzetten. Dit heeft bij mij altijd gewerkt t/m versie 707. In tussen heb ik ondekt dat het uitgangs niveau onder het niveau is, dit in verglijking met andere recievers en dvd spelers. Vervolgens heb ik een toslink versterker toegepast maar het blijft onvoldoende.
Gast Geplaatst: 16 februari 2006 Geplaatst: 16 februari 2006 Na een e-mail getuurd te hebben aan Echostar. Ben ik door echostar benaderd dat er aan het probleem gewerkt wordt. En heb vandaag diverse beta versie's mogen testen. Het probleem lijkt opgelost en ik verwacht dus een fix in de volgde versie. Daar in Almelo zijn ze echt goed bezig. Ik hoop dat iedereen snel over de juiste versie kan beschikken. THANKS
Gorefest Geplaatst: 17 februari 2006 Geplaatst: 17 februari 2006 Ah mooi! Zelf nooit eigenlijk problemen gehad met mij Pioneer AC3 versterker, maar we krijgen dus weer een nieuwe beta! Was er nog meer nieuw in of weet je dat niet? Gigablue Quad Plus 2x DVB-S2 2x DVB-C
Endeavour Geplaatst: 17 februari 2006 Geplaatst: 17 februari 2006 Vraag me af of ze er daadwerkelijk in Almelo aan gewerkt hebben en niet gewoon bij Arion. Op het Duitse Arion board is vandaag ook de nieuwe software gezet en schijnt daarmee ook het AC3 probleem verholpen te zijn. Verder schijnt de harddisk een stuk stiller te zijn. Keep sending 'm up! VU+Duo op Pli, Amiko 8900 Alien, Visiosat Bisatellite G4 + 17/8 multiswitch (en op reserve een TF 4000plus)
Gorefest Geplaatst: 19 februari 2006 Geplaatst: 19 februari 2006 Als je goed gelezen had had je gelezen dat onze "schotelbezitter" er aan gewerkt heeft! Gigablue Quad Plus 2x DVB-S2 2x DVB-C
Hans4 Geplaatst: 2 april 2006 Geplaatst: 2 april 2006 Met software level 1.0.8 herkent mijn AV versterker eindelijk echt AC3 op ProSieben, hoera! HansVU+ Duo2 4 tuners, VTI 6.0.4; BigBisat, 8 smalle Inverto LNBs; NetVision Vbox II, Funke 99cm, LNB Inverto Pro, Jeager H2H SMR-99G; Pioneer LX6080D
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen