Gast Geplaatst: 6 januari 2006 Delen Geplaatst: 6 januari 2006 Hoi. ik wil een password zetten op de web access van mijn dm7020. (Waarschijnlijk is het ergens een vinkje zetten, maar in de handleiding staat niets, en na verschillende zoekacties hier en in google heb ik helaas niets kunnen vinden.) Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
satvet Geplaatst: 6 januari 2006 Delen Geplaatst: 6 januari 2006 Zit er al in. Vinkje bij HTTP authentication en het is ook actief. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
kritjuu Geplaatst: 8 januari 2006 Delen Geplaatst: 8 januari 2006 Hoe kan ik het password veranderen? Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Satfreaked Geplaatst: 8 januari 2006 Delen Geplaatst: 8 januari 2006 Wachtwoord wijzigen: telnetten naar 'dreambox' inloggen als root Typ op de prompt: passwd Dan krijg je dit: Changing password for root Enter the new password (minimum of 5, maximum of 8 characters) Please use a combination of upper and lower case letters and numbers. Enter new password: 2 keer nieuwe password invoeren, that's it... Default login van de DreamBox 7000-S: Loginnaam: root Password: dreambox Dit heb ik van een ander board maar is voor de 7000.... satfreaked Satfreaked. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen