rommelaar Geplaatst: 6 januari 2006 Geplaatst: 6 januari 2006 Ik heb een nieuwe radion agp videokaart geinstalleerd en die werkt perfekt op de monitor. Er zit ook een aansluiting op voor doorgave van het beeld naar een tv toestel. Ik krijg goed beeld op de tv maar alles wat ik instel blijft het zwart wit. In de videokaart zit een verloopje naar een tulp stekker en vandaar via de draadloze marmitec naar de tv waar hij op de scart is aangesloten. Weet iemand raad hoe ik ook de kleuren beneden kan krijgen? bijvoorbaat dank Cees Dreambox 7020,Dreambox 500s,Dreambox 800 en div weersatelliet ontvangers. Ik rommel maar wat aan en.......soms lukt het ook nog.
Ome Merde Geplaatst: 6 januari 2006 Geplaatst: 6 januari 2006 aansluiten op een s-vhs connector op je video-recorder of tv, anders blijft het zw/wit. merDe deze ruimte is te huur
rommelaar Geplaatst: 7 januari 2006 Auteur Geplaatst: 7 januari 2006 bedankt Ome merde: Inderdaad dit werkt wel. Dreambox 7020,Dreambox 500s,Dreambox 800 en div weersatelliet ontvangers. Ik rommel maar wat aan en.......soms lukt het ook nog.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen