sat_swat Geplaatst: 6 januari 2006 Geplaatst: 6 januari 2006 Hoi,weet iemand hoe ik mijn ip adres kan veranderen.Alvast bedankt. Dreambox 7000s - Dreambox 800 HD - Dreambox 500s
Gast Geplaatst: 6 januari 2006 Geplaatst: 6 januari 2006 krijg je nu automatisch een ip???? Dit kan je meestal doen door: start: uitvoeren: cmd Hier voer je in: ipconfig /release Als dat is voltooid moet je in cmd invoeren: ipconfig /renew Als t goed is is dan je ip gewijzigd
Tonskidutch Geplaatst: 6 januari 2006 Geplaatst: 6 januari 2006 hoi sat_swan, enkel als beheerder kun je dat. instellingen systeem netwerk rechter muisklik LANkaart (of wifi) eigenschappen beneden aan TCP/IP eigenschappen wijzigen van IP Subenetmask Gateway DNS cheers Dark & Long , Drift 2 Dark Train Underworld
Ome Merde Geplaatst: 6 januari 2006 Geplaatst: 6 januari 2006 en dit alles geldt alleen voor je LAN, als je je "externe" IP-adres wilt wijzigen (dus je IP-adres van je provider), forget it but (tenzij je ISP dynamische IP adressen uitdeelt zoals bijv. @Home dat doet). merDe deze ruimte is te huur
sat_swat Geplaatst: 8 januari 2006 Auteur Geplaatst: 8 januari 2006 Bedankt heren ,ik weet nu voldoende.Mag een slotje op. Dreambox 7000s - Dreambox 800 HD - Dreambox 500s
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen