mrbeegee Geplaatst: 26 februari 2006 Geplaatst: 26 februari 2006 Op een engels topfieldside kwam ik de volgende link tegen om bestanden te branden met Nero Vision. Het is een duidelijke beschrijving en het gaat redelijk simpel. Wel met een aantal tussenstappen maar dat schijnt nodig te zijn. Hoe het zich verhoudt qua snelheid met andere methodes kan ik niet zeggen omdat dit de enige methode is geweest om dvd's te maken. http://www.toppy.org.uk/documents/index.php?catid=2 TF5500PVR (Fw aug-07)HD: WD2500AVJB; X-cam Orion. Taps: 3PG, QuickJump, Mediamanager, Nicedisplay, Quicktimer; 2e ontvanger: Sony KDL-26EX555 met Aston 1.07 (Fw 2.26); Schotel: Triax TDS Ø 64cm met CD DUO LNB quad ;
Jorgen Geplaatst: 26 februari 2006 Auteur Geplaatst: 26 februari 2006 Nee, alleen dit: Citaat: Manche schaffen's mit Nero Vision, aber nicht alle (!?). Sonst ist mir nichts bekannt. Daar schieten we dus nog niet zoveel mee op. Voorheen veel plezier gehad van Topfield 5000 PVR - 300 GB, Aston 2.18, Wisi Orbit 80 cm, Grundig 0,3 QuadPapa & Mama †
Gast Geplaatst: 2 maart 2006 Geplaatst: 2 maart 2006 Ik gebruik VideoReDo plus om mijn rec. files naar mpeg2 om te zetten. Het is een erg handig programma dat evt. alle reclame detecteerd en verwijderd. Uiteraard kost dit wat tijd, het hele bestand moet eerst gescaned worden (ik start deze functie op terwijl ik ga eten bijv) maar het werkt behoorlijk goed.
Jorgen Geplaatst: 8 maart 2006 Auteur Geplaatst: 8 maart 2006 Ik heb VideoReDo afgelopen nacht gedownload en ga het zo vlug mogelijk eens proberen. Ik zag dat het sowieso al zo'n € 20 a 30 goedkoper (ligt aan dollarkoers) is dan DVR Studio Pro. Ik ben benieuwd naar de mogelijkheden. Bedankt voor de tip! Beste moderatoren en forumleden, Vanwege gezondheidsproblematiek in mijn gezinssituatie ben ik niet in de gelegenheid om steeds snel op dit topic te reageren. Daarom kan het zijn dat ik pas na een week of langer weer reageer en het dus zou kunnen lijken of ik steeds opzettelijk een ouder topic omhooghaal. Het alternatief is niet reageren (nutteloos lijkt me) of een nieuw topic maken (ook onnodig). Bedankt voor het begrip. Voorheen veel plezier gehad van Topfield 5000 PVR - 300 GB, Aston 2.18, Wisi Orbit 80 cm, Grundig 0,3 QuadPapa & Mama †
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen