Gast Geplaatst: 7 januari 2006 Geplaatst: 7 januari 2006 Hallo ik heb hier een nokia 6210 liggen maar ik weet de beveiligings code niet meer hoe en met wat voor software moet ik hem uit lezen de data cable heb ik hier liggen wie kan mij helpen Groetjes Armando
Ome Merde Geplaatst: 7 januari 2006 Geplaatst: 7 januari 2006 o.a op bladzijde 15 te vinden merDe deze ruimte is te huur
Gast Geplaatst: 8 januari 2006 Geplaatst: 8 januari 2006 ja nu komt het probleem ik weet de beveiligings code niet meer dus ja hoe krijg ik hem er dan uit en werkt met windows xp en wat voor software heb ik nodig om dat er uit lezen Alvast vriendelijk bedankt groetjes
Ome Merde Geplaatst: 8 januari 2006 Geplaatst: 8 januari 2006 heb je de manual al gelezen ? merDe deze ruimte is te huur
Gast Geplaatst: 8 januari 2006 Geplaatst: 8 januari 2006 ja heb hem gelezen ja maar ja ik weet dat de standaard code 12345 maar ja ik heb hem gewijzigd maar ik weet de code niet meer dus nou kan ik hem niet meer wijzigen ik weet dat je met een data cable kan uitlezen maar ja hoe moet dat en wat voor software heb ik daar voor nodig Groetjes armando
Gast Geplaatst: 8 januari 2006 Geplaatst: 8 januari 2006 Ik meen mij te herinneren dat de oudere versies van logomanager dit konden... Als je er geen kan vinden stuur me maar een pm met een e-mail adres, dan stuur ik hem wel naar je toe...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen