Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

hallo,

kan iemand mij vertellen welke gps route planner er op mijn nokia 6600 werkt ?

en wat ik voor de rest hiervoor nodig is.

gr peter

1 maal VU+ DUO +

Geplaatst:

ik ben erg tevreden over tom-tom 5.x

als gps-antenne gebruik ik een merkloos bluetoothgevalletje met dezelfde batterij als de nokia. erg makkelijk.

ding kostte ongeveer €75,00.

bromtol

mij zie je hier niet meer posten, hoewel ik me soms erg in moet houden.

Geplaatst:

je kunt tomtom nemen maar ook route66 2005 en route66 mobile7 past iedere gps muis bij mits hij bleutooth neeft suc6. Vmax

gr.Vmax

Toshiba 42WL67Z lcd ,DM800 openPLI ,DM500+ openPLI, kaart huh waarvoor?, Archsat DJ70 x 7 lnb's x Vantage 8-1

Geplaatst:

Peter, TT draait als een lier met een orginele TT Bluetooth die je gewoon zelfs in de auto kan laten zitten. Kastje heeft een "intelligente" lader en gaat uit als je TT niet bebruikt.

Imitatie (nou ja eigenlijk een verkeerd woord) gaat ook perfect. In sommige gevallen zelfs beter omdat de meeste een externe aansluiting voor een antenne hebben wat TT niet heeft.

Let je wel op je SD-Kaartje. Met wat kaarten erop zit je zo aan de 400 mb.

Mocht je toevallig in de buurt van de klei zijn hier kan je rustig langskomen. Geef hem een grote beurt haal het stotteren weg (volgenaat ecgtaf) jas EVA versterkt erin (of een andere leuke naar wens).

Zet er ook de overlay files in van flitspalen en wat bmp's van poi's

Mocht je dus een memorykaartje kopen let erop dat ie net zo dun is als in je Nokia (meenemen naar de winkel), heb zelf nu een iets te dik kaartje, maar die paste gelukkig weer in mijn fototoestel.

Citaat:
Nauwkeurige en zuinige GPS-ontvanger

De Oasis Media Bluetooth GPS Receiver heeft een lange adem en een snelle fix. Dit is de zuinigste 16-kanaals GPS-ontvanger ter wereld. Hij navigeert tot maar liefst dertig uur op één acculading. Zijn nauwkeurige tracking en zeer lage stroomverbruik maken hem tot een ideale bijrijder. Deze ontvanger is technisch identiek aan de populaire Adapt AD-300.

TomTom-compatibel

De Oasis Media Bluetooth GPS Receiver houdt tot 16 satellieten in het oog voor een nauwkeurige positiebepaling, andere GPS-ontvangers gebruiken slechts 12 satellieten. Hij is NMEA-compatibel en werkt hierdoor uitstekend met TomTom Navigator, Mapsonic, Route 66 en vrijwel alle andere GPS-software. Uitermate geschikt voor autonavigatie, wagenparkbeheer, recreatief gebruik en nog veel meer.

Standaard Nokia-accu

De verwisselbare 1000 mAh accu is Nokia-compatible en wordt ook gebruikt in de Nokia 5100, 6230, 7610, 3650, 6600 en N-Gage. Een vervangend exemplaar is dus zo gevonden. U kunt bij ons natuurlijk ook terecht voor een extra accu.

De Oasis Media Bluetooth GPS Receiver wordt geleverd met:

1000 mAh Li-polymeeraccu

reislader (100- 240 Volt)

USB-laadkabel

autolader 12V

cd-rom met controlesoftware

gebruikershandleiding

2 jaar garantie

Kosten een 79 Euro.

Koop je het als set met TT dan ben je 189 Euro lichter

Koop je een originele TT Bluetooth zonder software dan ben je een 149 Euro kwijt.

Keus wordt wel makelijker, denk ik.... voor TT betaal je bijna 2x zo veel.

• 1 maand later...
Geplaatst:

@Kimble

Wat betreft de BT GPS ontvanger, op een_of_andere_veiling_site staat dezelfde ontvanger voor rond de € 30,00.

Komt alleen nog € 20,00 bij voor verzendkosten ..... Tel uit je winst.

mzzl

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen