Gast Geplaatst: 16 januari 2006 Geplaatst: 16 januari 2006 Astra is oost je zult de westkant wel bedoelen welke je niet te pakken kan krijgen.Geen verbetering en toch 120euro armer da's zonde had je beter aan een usal ontvanger kunnen uitgeven.Hispasat moet daar echt kneiterhard binnen kunnen komen maar ja als daar een obstakel tussen staat dan houd het op of de hele boel op een ander plek neerzetten.Als je die andere schotel wel op hispasat kunt uitrichten dan kun je er een diseqCswitch tussen plaatsen zodat je deze twee schotels kunt combineren,één vaste op hispasat en de rest draaibaar.
Gast Geplaatst: 16 januari 2006 Geplaatst: 16 januari 2006 Ja die Astra van 19.3 graden wil ik bedoelen. Kun je je inbeelden. Die technieker wist nog niet met zekerheid of ik een disecq switch ertussen zou kunnen zetten. Ik vroeg het hem. Dus 1 draaibare en 1 fixe met hispasat. Hij zei iets dat het niet zou kunnen gaan maar het was wat geleerde taal(het zou iets met de kabel te doen zijn????) Ja erg he, na zoveel uithouden en zwoegen. Ze hebben me gefeliciteerd omdat ik als vrouwtje alleen tot hiertoe gekomen ben!!En toch wat Euros armer geworden en niet veel opgebracht. Is die Hispasat een eindje weg van Hotbird??(hotbird is 13 graden en die hisp is zo een 30 graden) Zou ik veel tikjes op die motor moeten geven?? Er staat wel een huis naast mij en als die hisp laag bij de horizon ligt ja dan kan het dat huis zijn. Ik zou graag morgen een fototje bijvoegen hier in het forum maar weet niet goed hoe dat moet!!Dan zie je dat huis en de stand van men parabool. Zo, alle informatie is welkom. tot hoors. ciao
Gast Geplaatst: 16 januari 2006 Geplaatst: 16 januari 2006 Hotbird zit op 13 oost en hispasat op 30 west dat is dus een verschil van 43 graden.
Gast Geplaatst: 16 januari 2006 Geplaatst: 16 januari 2006 ja dat wist ik al lang. als ik kan dan voeg ik morgen of overmorgen een foto erbij zodat je kunt zien hoe de opstelling staat. Ciao(hoe kan ik een bestand bijvoegen??)
Big fellow Geplaatst: 16 januari 2006 Geplaatst: 16 januari 2006 Als je een berichtje schrijft via de "Antwoord" button, zorg er dan voor "Voorbeeld bekijken en/of bestand invoegen" is aangevinkt. Op de volgende pagina kan je dan een bestand toevoegen.. Big fellow “Success is not final, failure is not fatal: it is the courage to continue that counts.” ~ Winston Churchill
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen