Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Hallo,

Ik heb een uitvoerige analyse gemaakt van de slechte kwaliteit met Discovery Channel bij het gebruik van een Kina-FreeCam 2.018 vor de ontvangst van Discovery (en enige andere Dutch Cahnnels)

Met een een SECA 1.05 CAM en een kaart werkt alles normal. Met een Irdeto Module (FreeCAM 2.018) en zowel een Orignele Kaart als ook een Funcard treed het probleem op dat bij Discovery, NCG en enige andere publieke kanelen er elke 60 of 90 seconden een onderbreking is van 1/10 seconden. Verder is de Kompremmiering bei Discovery om the huilen (het lijkt soms wel een 16bit beeld te vergelijken met computerscans van 10 jaar geleden.

Wie heeft ook deze problemen ontdekt. Ik heb deze problemen sinds einige weken kan echter nicht zeggen wanneer daar ik sporadisch naar de nederlandse zenders kijk.

Heeft Canal+ de laatste maanden de hardware verandert of the bidrate voor irdeto reduziert.?

Wie kan mij helpen. Kann iemand mijn het email adress van der developer van de freeCam mailen zodat ik deze bug daar in het engels deponeren kan.

mvg

Gerard

Geplaatst:

Bespaar je moeite, je omschreven probleem is enkele weken terug al uitvoerig aan de orde geweest.

Download even de laatste pic-fun soft v-038.

De fun wordt dan iets "trager" en jouw probleem opgelost.

Geplaatst:

Perfect, heb je een URL waar ik zulke files vindt.

Is het Hex files anders dan de michey 3.7 of 3.8?

mfg

Gast
Dit onderwerp is nu gesloten voor nieuwe reacties.