Harley Geplaatst: 8 januari 2006 Geplaatst: 8 januari 2006 Ben een HTCP aan het samenstellen, kijk inmiddels via skystar 1. Sat-ontvanger kan dus weg. De bedoeling is om de versterker nu ook een schop te verkopen. In de HTCP zit een soundblaster Live 5.1 digital, wil nu mijn eigen 5.1 boxen gaan gebruiken. Aangezien, volgens mij, er nog geen geluidskaarten bestaan waar ik rechtstreeks mn boxen aan kan hangen, zoek ik nu een kastje wat ik tussen de soundblaster en mijn huidige boxen kan hangen. Heb zelf al bedacht om een subwoofer van een pc set, te gaan gebruiken, daar hier meestal een versterker is ingebouwd. En hiervanuit mijn huidige boxen aan te sluiten. Iemand suggestie's? VU+ Duo2 - PrismCube
exciter Geplaatst: 8 januari 2006 Geplaatst: 8 januari 2006 Een 5.1 kanaal versterker? TechniSat Digicorder HD S2 Aston 1.07 | TS CryptoWorks Astra 1,2,3,HB | CDS Fam HD, SkyLink Multi HD KDL-32P3000 | Onkyo 5.1 receiver HTC HD2 Vakantie: Extreme Hornet STR Ucas 3.0 - 4xLNB
Harley Geplaatst: 8 januari 2006 Auteur Geplaatst: 8 januari 2006 Citaat: Een 5.1 kanaal versterker? VU+ Duo2 - PrismCube
Harley Geplaatst: 27 januari 2006 Auteur Geplaatst: 27 januari 2006 Heb nu de Logitech z-5500 5.1 set aan de SB live 5.1 digital hangen, geluid voldoet zo. Krijg het alleen niet voor elkaar om DTS geluid uit mn boxen te toveren, setje zit met de 3 stekkers in geluidskaart. Zie ik weer wat over het hoofd? VU+ Duo2 - PrismCube
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen