Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Omdat iemand een kennis die in een spoorloos programma van de KRO geweest is graag wilde zien zocht ik bij vodeo on demand op de KRO site.

Ik krijg echter alleen een popup scherm met twee vlakken met een pictogram dat er een gif plaatje moet komen maar er komt niks.

Als ik bij gemiste uitzending kijk en daar wat aanklik komt de mediaplayer braaf op en kan ik het beeld bekijken.

Heb ik dat alleen op de KRO site, of mis ik een programma of plugin om die beelden te bekijken? Ik werk normaal met Firefox, maar ook met de Explorer heb ik hetzelfde probleem. Ook het bypassen van de router en de PC even direct aan de speedtouch bracht geen verbetering.

Zijn er ervaren streamers die weten wat er loos kan zijn?

Albert_H.

Nextwave Plus 2500SUC met Canaal Digitaal kaart en penta 1.09, PCTVsat, Skystar 2, Skystar 1 CI, Technotrend V 1.3, DEC3000, 80cm schotel met twin LNB draaibaar op een SM3D12.

Geplaatst:

Zal wel een foutje op hun site zijn ,het werkt hier ook niet.

Even melding van maken bij KRO ,dan kunnen ze er morgen mee aan de slag.

Grtz.

Dreambox 8000 HD PVR 500GB SSD Triax 78 cm - Inverto black ultra twin-lnb - Moteck SG 2100 op 30 mtr boven n.a.p.

Geplaatst:

Bedankt, ik zal een mailtje afgeven.

Albert_H.

Nextwave Plus 2500SUC met Canaal Digitaal kaart en penta 1.09, PCTVsat, Skystar 2, Skystar 1 CI, Technotrend V 1.3, DEC3000, 80cm schotel met twin LNB draaibaar op een SM3D12.

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen