Gast Geplaatst: 12 mei 2002 Geplaatst: 12 mei 2002 hallo, even een reaktie op de relaese van tetra1.0 ontvang al geruime tijd de hispasat via een humax met een 5in1 laatste week deed de kaart het niet meer op de via digital en gabo gebruikte de mm niet in mijn humax maar ik dacht ,waarom niet ,misschien kan ie echt toveren! na mijn magicmodule geprogrammeerd te hebben deed ik mijn niet werkende kaart in de module.......en ziedaar alles was weer open! iemand een verklaring! nice work!
jer49 Geplaatst: 12 mei 2002 Geplaatst: 12 mei 2002 daar heb ik niet echt een verklaring voor maar wil wel melden dat deze tetra1.0 mijn VHsat weer op topspeed laat zappen tussen de diverse coderingen (op Astra en Hotbird) "het daghet in het Oosten, het lightet overal; hoe luttel weet C-plusje waarheen ik kijken zal"
Gast Geplaatst: 13 mei 2002 Geplaatst: 13 mei 2002 Wellicht dat de magic de datum van geldigheid van de keys op de kaart niet controleert voordat hij ze in de strijd gooit en een officiele cam wel...
Gast Geplaatst: 13 mei 2002 Geplaatst: 13 mei 2002 Hoezo "officiele cam wel ...." Hij gebruikte een humax met 5in1 (dus gepatched) en daar is niks officieels aan :-) Die MM wordt wel steeds beter zo te horen. Lusitano
Aanbevolen berichten