Gast Geplaatst: 9 januari 2006 Geplaatst: 9 januari 2006 heb bandridge wireles usb stick in mijn pc met een sweex draadlose usb modem router de computer heeft contact met de router pc krijgt ip adres 10.0.0.9 255.255.255.0 10.0.0.2 het volgende probleem doet zich voor kan mijn hele netwerk doorzoeken en werkt prima maar als ik op het internet wil krijg ik de sites er niet voor proxy instelling heeft hij gevonden maar krijg geen website heb windows milenium er op als ik de computer met utp kabel aansluit werkt het internet wel wie kan mij hier mee helpen mvg esta
Ome Merde Geplaatst: 9 januari 2006 Geplaatst: 9 januari 2006 zet je IP-adres, subnet, gateway en DNS'en eens vast (statisch) bij je TCP/IP protocol voor je draadloze netwerkkaart. volgens gaat het niet helegaar goed bij het resolven van de DNS'en ... merDe deze ruimte is te huur
Gast Geplaatst: 9 januari 2006 Geplaatst: 9 januari 2006 waar moet ik dat in zetten in de router of in de pc en wat bedoel je met dns revolve
Ome Merde Geplaatst: 9 januari 2006 Geplaatst: 9 januari 2006 in de PC bij de eigenschappen van je draadloze netwerkkaart (usb-stick). Bij TCP/IP kan je dat allemaal invullen. ip-adres : 10.0.0.9 subnet-mask : 255.255.255.0 gateway : 10.0.0.2 DNS is provider-afhankelijk, bij welke provider zit je ? merDe deze ruimte is te huur
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen